Metro ei kulje!
Ilmeisesti metron vaunu oli hajonnut ja alkanut savuttamaan, joten metroliikenne on poikki. Itiksen kohdalla on tapahtunut eikä terminaaliin pääse sisälle. Ilmeisesti korvaavaa bussiliikennettä järjestetään.
Kommentit (15)
Koko suomi kiittää tästä hyödyllisestä tiedosta.
Kyllä minulle ainakin oli hyödyllinen tämä tieto. Kiitos siitä! Miksi avasit ketjun, jos aihe ei itseäsi kosketa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle ainakin oli hyödyllinen tämä tieto. Kiitos siitä! Miksi avasit ketjun, jos aihe ei itseäsi kosketa?
Vittuillakseni. Oliko muita kysymyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku vitun pikkunilkki saa jotain irti siitä että tulee nettiin vittuilemaan? Tuo on jo niin surkeaa että melkein tässä myötätunto herää.
Niin mikä tarkalleen ottaen oli se kysymyksesi, pulunnussija?
Jotkut kadehtii kun nill ei oo metroo
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kadehtii kun nill ei oo metroo
Itäkeskuksesta puhumattakaan. :)
Mä tulin polkupyörällä töihin, hyvin kulki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku vitun pikkunilkki saa jotain irti siitä että tulee nettiin vittuilemaan? Tuo on jo niin surkeaa että melkein tässä myötätunto herää.
Niin mikä tarkalleen ottaen oli se kysymyksesi, pulunnussija?
...ja sitten se vielä käy ainoana peukuttamassa tuotoksiaan...
Metro kulkee taas ihan normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Metro kulkee taas ihan normaalisti.
Kulkeeko? Ihanko normaalisti?
Kiitos tästä tiedosta. Sain lapsen ohjattua vaihtoehtoiselle reitille kouluun. Metro kulkee nyt ilmoitti lapsi metrosta. Rikkinäin vaunu siirretty pois.