jollakin teinillä oli tänään lyhyt hame
päällä. reidet ja jalat paljaana. ei tuolla nyt niin lämmin vielä oo! XDD
Kommentit (9)
Itse näin neitokaisen, jolla oli mustan nahkatakkinsa alla bikinitankki. Näytti aika merkilliseltä, kun vieressä kulki populaa toppatakeissansa.
Kyllä ainakin minä tarkenisin Oulun seudulla - tuuli tosin voisi hieman kylmentää enkä ole hametyyppiä. Mutta voisin lähteä kyllä vaikka topilla ulos. En minä siellä kulje kuin pakolliset matkat, eli en seisoskele kahta tuntia paikoillaan. Kävely lämmittää.
Tässä juuri viikko sitten lueskelin, kun osan mielestä Helsingissäkään ei voinut kulkea ilman toppatakkia. Olen varmaan luonnonoikku tai muut liioittelevat. Tukehtuisin toppatakissa... nyt tai viikko sitten. Ihan välikausitakilla kuljen tuulen takia!
Olen kulkenut -30°C toppatakilla. Nyt on yli 30 astetta lämpimämpi. Kyllä tarkenee. Totta kai kun liikutaan 30°C-asteesta nollaan, tuntuu viileämmältä kuin nyt. Mutta kuitenkin...
Vierailija kirjoitti:
Lämpimiä säitä odotellessa voisit opetella ison alkukirjaimen.
sinä voisit opetella olemasta asburgeri. niih. ärsyttääkö?
no tuolla oli +12 astetta ja vähän tuulista, ei ollut bimbolla sukkiksia. hyvä ettei pimpsa vilkkunu! monella lenkkeilijällä oli kevyt pipokin päässä!
Meidän pihoilla on tenavat nyt parina päivänä olleet myös ihan kesävaatteissaan. Teineillä näkyy vielä kaulahuivia ja kunnon vaatteita, paitsi mopopojilla :)
No oli kyllä niin lämmin jo airingossa ainakin täällä. AP kateellinen nuorille säärille