Mies sanoi ettei käytä naiseen rahaa ellei ole vähintään parisuhteessa
Eli ei tarjoa daamilleen drinkkejä baarissa eikä maksa naisen puolesta kahvilassa kun treffailee. Miten tällainen voi olla mahdollista?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Sinkku on ja sinkuksi jää.
Ei kyllä jää. Älykkäitä naisia on paljon.
Mutta mielummin sinkkukin kuin se että rupeaa aikuista naista lahjomaan. Jos ei seura kelpaa ilman lahjoja niin olkoot.
Se on oikeaa tasa-arvoa, joka näyttää olevan palstalaisille lompakkoloisille aivan vierasta.
Olen ensimmäistä kertaa elämässäni törmännyt mieheen, joka haluaa maksaa mulle yhtään mitään. Tähän asti pidin jotenkin selvänä ettei Suomessa vain tehdä niin.
Naisen pitäisi vain olla aikuinen. Ne puolestaan on melko harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Pihille ei huvita antaa.
Juuri näin. Siis jos viritellään ihan oikeaa parisuhdetta, niin sitten se on sinänsä hyväkin, että ei heti lemmiskellä. Mutta ihan turha kuvitella seksiä baari-illan jälkeen, jos ei ole mitään tarjonnut.
En ymmärrä miksi pitäisi maksaa yhtään mitään. Seurusteluaikoina oltiin mieheni kanssa molemmat yhtä peraukisia opiskelijoita, ja maksettiin omat osuutemme.
Eipä sitä yleensä naisetkaan miesehdokkailleen ostele asioita ennenku seurustellaan ja sillonkin yleensä vaan merkkipäivinä.
Aina kannattaa varautua maksamaan omat asiansa ja jos on rahaa ja haluaa yllättää iloisesti niin voi sitä nainenkin joskus tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihille ei huvita antaa.
Juuri näin. Siis jos viritellään ihan oikeaa parisuhdetta, niin sitten se on sinänsä hyväkin, että ei heti lemmiskellä. Mutta ihan turha kuvitella seksiä baari-illan jälkeen, jos ei ole mitään tarjonnut.
Mua vähän surettaa joidenkin suhtautuminen seksiin ja miehiin muutenkin. Mun mielestä seksissä molemmille annetaan just sitä seksiä ja hyvää oloa, eikä sen pitäisi olla mitään "anna mulle kolme juomaa, niin mä annan pillua" tyyppistä vaihtokauppaa. Kuulostaa ihan yhtä tyhmältä kuin mies pyytäisi sulta juomia ennenku antaa sulle munaa.
Ymmärrän, että on kivaa jos joku osoittaa huomiota tarjoamalla asioita, mutta ei tollasten aineellisten asioiden saaminen pitäis olla normaalille ihmiselle mikään prioriteetti
Ihan ymmärrettävää. En minäkään koskaan tarjoa mitään kenellekään. Jokainen maksakoon omat kulunsa.
Treffeillä suostun että mies maksaa, jos hän on ulkomaalainen. Monissa kulttuureissa se, että mies maksaa kuuluu asiaan, ja on kohteliaisuus.
Jos suomalaisen miehen antaa maksaa, mies kuvittelee ostaneensa kahvikupin tai drinkin hinnalla naisen, joten maksan omat juomani itse ettei tule väärinkäsityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Pihille ei huvita antaa.
Löytyykö tämä jostain prostituoitujen käsikirjasta?
Järkeväähän tuo on. Mitä siitä tulisi, jos jokaiselle onnenonkijalle maksetaan ilmaiset lounaat.