Taffelin Grilled Cheese sipsit. Älkää ostako
En ole eläessäni syönyt mitään näin purkkihernekeiton makuista tavaraa mikä ei ole purkkihernekeittoa.
Kommentit (29)
Yksi epäterveellisimpiä mitä voi olla.
Niihin laitetaan aineita jotka tekee sen että on pakko syödä, kuten E 621.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sipsejä sitten suosittelet?
Kick-sipsit oli minun makuun. Vähemmän rasvaakin kuin yleensä sipseissä.
En pitänyt Kick-sipseistä. Hyi. Maistoin kaksi ja pussi meni jakoon muualle. Grilled cheese sipsejä en ole maistanut. Muita suosituksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pitänyt Kick-sipseistä. Hyi. Maistoin kaksi ja pussi meni jakoon muualle. Grilled cheese sipsejä en ole maistanut. Muita suosituksia?
Ok. Olisit antanut mulle. :)
Oli vähän väärällä tavalla juustoinen kokemus kyllä. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Olisit antanut mulle. :)
Annoin sipsit sukulaiselle joka oli mielissään. :)
Vierailija kirjoitti:
Hyh, vieläkö jossain käytetään natriumglutamaattia, voi oksennusmigreenipäänsärky sentään.
Itse rakastan natriumglutamaattia.
Ostelen aasialaisista kaupoista niiden cassavasipsejä, jotka on täynnä natriumglutamaattia.
Käytän myös puhdasta msg kotiruokiin välillä. En saa siitä mitään oireita, en ole ylipainoinen.
Tiedän kyllä joiden saavan siitä päänsärkyjä sun muuta, mutta taitaa olla aika harvinaista?
Pahoja olivat. Pari maistoin, loput menikin sitten roskiin. Karttakaa, kuin karttaisitte ruttoa.
En syö taffelin sipsejä. Ostan mieluummin Göteborgissa valmistettuja sipsejä kuin tuen ahvenanmaata. Palataan asiaan kun ahvenanmaan erityisasema lopetetaan.
Hyh, vieläkö jossain käytetään natriumglutamaattia, voi oksennusmigreenipäänsärky sentään.