Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet nuolemisesta nainen?

Jan
04.05.2017 |

Nuoleminen varmasti tekee toisille hyvää ja toisille taas ei. Itse pidän siitä tyttöystäväni myös. Tykkään myös nuolla/imeä vieraita naisiakin ja olen sitä myös tehnyt. Toiset pitävät toiset ei. Meillä on ns, suhde jossa saamme olla ja mennä, kunhan asia puhutaan, sovitaan ja tiedetään etukäteen. Kysyn vaan ihan siksi että olen mies, enkä voi tietää miltä se naisesta tuntuu. Kysynkin nyt mikä siitä tekee hyvää, millä tavalla? Miksi siitä sitten taas toiset eivät pidä? Haluaisitko sitä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se tuntuu hyvältä? Vähän vaikea kuvailla. Osaako mies selittää paremmin miksi suihinotto tuntuu hyvältä? Se vaan tuntuu.

Erilaiselta, miellyttävältä. Pääsee hyväilemään pehmeästi, kosteasti herkkiä kohtia. Minusta se ei silti voita yhdyntää. Ja jos ei ole tuttu ja rakas kumppani antamassa, niin ei sytytä antaa vieraan lipoa. Samoin pitää olla hyvin kiihkeä mielentila. Että pystyy keskittymään vain siihen täysillä. Saa helpommin orgasmin kuin yhdynnässä.

Se on jotenkin intiimiä. Epämiellyttävyys saattaa tulla siitä, että pelkää että maistuu/haisee pahalle tai muuten nolostelee. Siinä kokee olevansa aika esillä myös. Ehkä siksi jotkut ei tykkää.

Suihinoton antaminen on myös yhtä ihanaa. ;)

Vierailija
2/3 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta nuoltavana oleminen on parempaa kuin yhdyntä vaikka toki sekin tuntuu todella hyvältä. Ai ai, ensi viikolla saan taas kieltä mieheltä joka rakastaa nuolla pitkään. Lupasi nuolla mulle niin monta orgasmia kun vaan jaksan 😋 N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Tykkään antaa suuseksiä mutta en ottaa vastaan. Ja toisin kuin tämä iänikuinen teoria väittää, syy ei ole nolostelussa tai haisemisen pelosta vaan siitä, että se vaan ei tunnu hyvältä. Mulla on tosi herkät paikat. Kevyt kosketus kutittaa ja terävä/kova kosketus tuntuu todella inhottavalta, jopa kivuliaalta. Nuolemalla on aika mahdoton saada aikaiseksi kosketusta, joka tuntuisi hyvältä. Tarvitsen laajaa, mutta pehmeää painetta. Nuolemalla se tuntuu aina liikaa, ei ei ikinä hyvältä. Parhaimmillaan se tuntuu ei-miltään, ei on yhtä tyhjän kanssa. Yleensä tuntuu inhottavalta, sellaiselta mitä juuri ja juuri hammasta purren sietää, hetken. Tämä tottakai kietoutuu yhteen psyykkisen halun kanssa: kun se ei ole koskaan hyvältä tuntunut, on äärimmäisen vaikeaa kiihottua ajatuksesta, että olisi nuoltavana. Seksihalut lässähtää pelkästä ajatuksestakin, jolloin se ei ainakaan tunnu hyvältä jne.