Miksi miesten ja naisten alusvaatteet poikkeaa toisistaan ja miksi ne myydään eri osastoilla?
Miksi rintaliivejä ei saa sukupuoli neutraalina? Miksi kaikkiin housuihin ei laiteta sepalusta? Miksi?
Kommentit (6)
Sepalus lisää ompeleita = turhaa työtä tehdä kaikkiin.
Jos olet koskaan katsellut naisten ja miesten alushousuja, niin malleissa ja muotoiluissa on melkoinen ero. :D Naisten pöksyt olis aika ahdistavat miehen päällä, koska vehkeille ei olis yhtään tilaa. Miesten alushousut on useimmiten muotoiltu niin, että niissä on tilaa vehkeille. Naisten päällä tuo muotoilu jättäisi vähän huvittavan säilytystilan etuosaan. Myös naisten lantio on aika lailla leveämpi kuin miesten eikä housut siksi oikein istu toisen sukupuolen päälle. :)
Jälleen oksettava aloitus jonka pyrkimyksenä on korostaa ja luonnollistaa Miehen ja naisen sukupuolettomuutta.
Perversio, johon hullut ilmeisesti uskovat itse, mutta josta normaali ihminen voi pahoin.
Vierailija kirjoitti:
Jälleen oksettava aloitus jonka pyrkimyksenä on korostaa ja luonnollistaa Miehen ja naisen sukupuolettomuutta.
Perversio, johon hullut ilmeisesti uskovat itse, mutta josta normaali ihminen voi pahoin.
Eikös sitten kaikkein luonnollisinta olisi olla käyttämättä mitään vaatteita-eiväthän eläimetkään luonnossa käytä alus-,päällys-,(eivätkä mitään muitakaan )vaatteita ?
Vierailija kirjoitti:
Eikös sitten kaikkein luonnollisinta olisi olla käyttämättä mitään vaatteita-eiväthän eläimetkään luonnossa käytä alus-,päällys-,(eivätkä mitään muitakaan )vaatteita ?
Ei naisten alkkareihin tartte kasseille ja munalle roikkumistilaa.
Aivan hyvin voit ostaa mieesten alusvaatteita, se miesten osasto -kyltti sitä estä.