Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin toiselle sijalle 10 vuotta sitten työhaastattelussa. Se, joka sai työpaikan, on edennyt nyt sen koko talon johtajaksi. Minä olen pätkätöissä sihteerinä :(

Vierailija
04.05.2017 |

En ole katkera. En tietenkään. Enpä tietenkään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mägdonalds?

Vierailija
2/10 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että paikan saanut on edennyt, ei tarkoita että sinä olisit edennyt. Persoonasta kiinni nämä asiat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän ovat valinneet oikean henkilön tehtävään, tällainen tuli minulle ensimmäiseksi mieleen. Sopiva persoona ja tarpeeksi tahtoa edetä urallaan.

Vierailija
4/10 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiminimi VittuKukka? Hain samaan paikkaan mutta en päässyt edes haastatteluun. Nyt olen Darth Vader.

Vierailija
5/10 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole sinulta pois.  Toisessa paikassa olisit saanut tehdä samaan aikaan oman urasi.

Vierailija
6/10 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekivät siis oikean valinnan.

Sinkkumies

Vierailija
7/10 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
8/10 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tästä päätellä, että olisit itse edennyt samalla tavalla. Jossittelu on turhaa.

Vierailija
9/10 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tästä voi kyllä päätellä ollenkaan, että sinulla olisi ollut samanlainen urakehitys, jos olisit tuon paikan saanut. Olisitko ollut valmis venymään, opiskelemaan töiden ohessa, päivittämään osaamista jne? Vai mikä sinun asenteesi on? Meillä on töissä sellainen tilanne, että yritysten yhdistymisen jälkeen toinen sihteeri, joka on valmistunut 25 vuotta sitten merkonomiksi eikä ole sen jälkeen käynyt mitään jatkokoulutusta, kiukuttelee kun ei saa vaativampia tehtäviä, mutta ei ole kylläkään valmis opiskelemaan mitään työn ohessa, koska ei jaksa sellaista. Tradenomi, joka on nuorempi, ei kuulemma osaa mitään. Kumma juttu, kun tradenomi etenee urallaan, jatkokouluttaa itseään yliopistossa, mutta 30 vuotta sitten hankituilla merkonomin papereilla hänen kuuluisi saada ne työt, jotka nyt saa tämä toinen. 

Eli veikkaan, että ihan oikea henkilö on teillä 10 vuotta sitten valittu tehtävään. 

Vierailija
10/10 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla olisi ollut kykyjä moiseen toimeen, niin sä olisit siinä nyt, jossain muualla.

Itsestäsihän se on kiinni. Esim nytkin vaan ruikutat surkeuttas, se valittu ei tee niin. Hän nostaa johtajan palkkaa ja hymyilee itsevarmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi