Seiskan paljastus viestiryhmästä!!! Siellä on Cheek, Arman, Elastinen yms..
https://www.seiska.fi/Uutiset/Skandaalipaljastus-Cheek-ja-Arman-Alizad-…
Toki tuolla ei varmaan ole videoita, mutta uskotteko että Axl ollut samassa ryhmässä?
Kommentit (597)
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä ei voi vedota mihinkään pojat on poikia juttuun ja tuo kertoo aika paljon noista ihmisistä minkälaisia he todellisuudessa ovat. Ei kuulosta minun korvaan normaalilta käytökseltä.
M41
Tuon ikäisistä miehistä sanotaan et "Sedät jaksaa heilua." :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Philip jättäytyy pois edustustehtävistä
Olisihan se pitänyt arvata, että Englannin kuningashuonekin liittyy tähän jotenkin.
lol
Kovasti täällä kiviä heitellään. Eivät vaan taida kaikki heittäjätkään kovin synnittömiä olla
Jännä, että tuntuu olevan täysin ok, että esim täällä vauvapalstalla haukutaan esim. missit&bloggarit ja ruoditaan ulkonäköä, haukutaan "kilttimiehet" lassukoiksi jne jne... Mutta se ei ole jos joku heittää roisia läppää suljetussa ryhmässä kaveriporukan kesken?
OK
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutinen siis on että julkkiksilla on samanlaisia ryhmiä kuin taviksilla? Vau.
haluan tehdä selvöksi, että tämä ei ole mikään normi miesten keskuudessa. Täysijärkiset normaalilla itsetunnolla varustetut miehet eivät toimi noin.
Minulla ei ole mitään tarvetta keulia puolitutuille tekemisilläni.
Kypsään ja tavoiteltavaan ihmisyyteen (myös miehisyyteen) kuuluu ylpeyttä ja empatiakykyä. Tuollainen on säälittävää, eikä vastaa millään tasolla niitä hyveitä, joita todellisissa kovan kaliiberin miehissä kadehdin ja mihin itsekin pyrin.
Vastaavaa ei myöskaan ole tullut vastaan muiden urpompienkaan puuhissa - eli ei mikään normi.
m39
Vinkiksi muillekin, että myös naiset arvostaa tällaisia pyrkimyksiä miehissä. Ilmankos Keekkikin taapertaa yksin.
Keekkihän on pohjimmiltaan betamies, joka yrittää olla alfa. Taudinkuvaan kuuluvat juuri tällaiset sovinistiset läpät ja poskensoittamiset. Edes menestys ja raha eivät peitä alleen sitä, että Keekki on oikeasti reppana.
Täällä on ihan asiallisiakin kommentteja, turha verrata vauva-palstaa "poikien" keskusteluryhmään. Pitää taviksillakin olla joku paikka kertoa mielipiteensä ja mitä pitää normaalina. Tuollainen viestittely aikuisten miesten kesken ei ole mitään normitoimintaa ja julkisuudessa olevien, nuorten ideoiden pitäisi tuntea vastuuta, he ovat roolimalleja halusivat sitä tai eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista että noita ihannoivat pikkutytöt.
Kuinka paljon nämä julkut oikeasti pilkkaavat ja halveksuvat fanejaan. Oksettavia jätkiä.Niinpä!
Minä en anna oman tyttäreni edes katsoa tuollaiseen rupusakkiin päin, lapseni on pienestä pitäen kasvatettu karttamaan näitä alamaailman ilmiöitä kun tietäähän sen mitä se on ja tässä se taas nähtiin. Eikä oma lapseni kyllä yritäkään, on hänellä onneksi fiksummat harrastukset. Miten jotkut vanhemmat vievät lapsiaankin tällaisten keikoille ja niin edelleen, on minulle mysteeri. Mutta siinäpähän ovat sitten tulevaisuuden laitapuolen kulkijat kunnolla koolla.
Näitä tyyppejähän ei tavallisesta rupusakista erota mikään muu kuin se, että näille on sattunut tippumaan jostakin taivaalta hieman rahaa. Rahallakaan kun ei saa tyyliä, valitettavasti!
Mun tyttö näytti vuosia sitten naureskellen kavereidensa kuvia. Tytöt poseeras Geekin kaa kuvis. Onneksi tyttö tunnisti touhun wt:ksi ihan itse.
Iltalehti tai Iltasanomat eivät ole tarttuneet tähän, vaikka yleensä aina toistelevat Seiskan juorut.. Hieman korruptoinut meno suurimmissa iltapäivälehdissä sanoisinko!
Vierailija kirjoitti:
Palsta ollu p*rkele auki 3 tuntia ja täysi meno päällä jo.
Reps kops 😂
Se oli muuten Sofia joka paljasti seiskalle tuon ryhmän. Sai hyvät massit ja ilmasen matkan Losiin pahimman kohun ajaksi. On nyt siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Philip jättäytyy pois edustustehtävistä
Ryhmässä oli jäseniä Englannin kuninkaallisista lähtien. Philip joutui Elisabethin epäsuosioon ja jättämään työnsä tällaisen haippirinki kakkosen vuoksi. Ensin Axl sitten Philip.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa miten hieno kokemus se on kun tunnettu julkisuuden henkilö nytkyttää elintään reiässäsi. Pääset osaksi tuohon henkilöön liittyvää suurta tarinaa...
Tämähän ON tunnetusti naisista hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Se oli muuten Sofia joka paljasti seiskalle tuon ryhmän. Sai hyvät massit ja ilmasen matkan Losiin pahimman kohun ajaksi. On nyt siellä.
Kuka sofia?
Vierailija kirjoitti:
Iltalehti tai Iltasanomat eivät ole tarttuneet tähän, vaikka yleensä aina toistelevat Seiskan juorut.. Hieman korruptoinut meno suurimmissa iltapäivälehdissä sanoisinko!
No ei ainakaan Iltalehden oleteta hiiskuvan, koska Seiskan jutussa mainittiin heidän viihdetoimittajansa kuuluvan Sisäpiiriin. Ja Nelonen media kuuluu samaan kuin Iltasanomat ja Arman nostattaa katsojalukuja. Näin se menee.
Totta joka sana, kirjoitin pidemmän kommentin jossa kerrottiin näistä seiskan mainitsemista miehistä ja yllättäen kommentti poistettiin...
Kaikki noista pettävät kumppaneitaan mutta tyyli millä tekevät sen on ollut jo useita vuosia halveksuttavaa. Vaatikaa ihmiset iltapäivä lehdet kirjoittamaan tästä että saadaan tää loppumaan, monta ystävää nää miehet on häpäissyt. Mielestäni noloa edes seurata kyseisiä miehiä somessa.
Saanen huomauttaa että kaikki sp ryhmään kuuluvat toimivat myös ystävyys suhteessa rikollisjärjestö cannonballin kanssa, jonka johtaja janne nacci käyttää somessa black money hastagia ja pyörittää useita firmoja helsingissä (esim tatuointi) joissa ei kuitteja anneta ja kaikki on käteiskauppaa. Kaikki Armanista cheekkiin ovat janne nacin kuvioissa mukana
HS ja IS eivät tästä ainakaan kirjoita. Arman on liian arvokas. Ja jos Cheekistä kirjoitat negatiiviseen sävyyn niin haastatteluja ei enää tule. Moni toimittaja on lisäksi Cheekin "kaveri" tai ainakin bileiden maksaja. Ja onhan se kiva kuulua sisäpiiriin kuin olla kuulumatta. Cheek on massikeisari jonka lonkerot ylettyvät moneen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista että noita ihannoivat pikkutytöt.
Kuinka paljon nämä julkut oikeasti pilkkaavat ja halveksuvat fanejaan. Oksettavia jätkiä.Niinpä!
Minä en anna oman tyttäreni edes katsoa tuollaiseen rupusakkiin päin, lapseni on pienestä pitäen kasvatettu karttamaan näitä alamaailman ilmiöitä kun tietäähän sen mitä se on ja tässä se taas nähtiin. Eikä oma lapseni kyllä yritäkään, on hänellä onneksi fiksummat harrastukset. Miten jotkut vanhemmat vievät lapsiaankin tällaisten keikoille ja niin edelleen, on minulle mysteeri. Mutta siinäpähän ovat sitten tulevaisuuden laitapuolen kulkijat kunnolla koolla.
Näitä tyyppejähän ei tavallisesta rupusakista erota mikään muu kuin se, että näille on sattunut tippumaan jostakin taivaalta hieman rahaa. Rahallakaan kun ei saa tyyliä, valitettavasti!
Mun tyttö näytti vuosia sitten naureskellen kavereidensa kuvia. Tytöt poseeras Geekin kaa kuvis. Onneksi tyttö tunnisti touhun wt:ksi ihan itse.
Taitaa tyttösi olla oikeasti vaan kauhea luuseri ja peittää omaa pahaa oloaan nauramalla suosituille kavereilleen...
Mitähän hyötyä mahtavat saada tästä naccista?
Seiska vois luvata näistä jatkokertomuksen lehteensä. Sais lisää vuositilaajia.