Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiskan paljastus viestiryhmästä!!! Siellä on Cheek, Arman, Elastinen yms..

Vierailija
04.05.2017 |

https://www.seiska.fi/Uutiset/Skandaalipaljastus-Cheek-ja-Arman-Alizad-…

Toki tuolla ei varmaan ole videoita, mutta uskotteko että Axl ollut samassa ryhmässä?

Kommentit (597)

Vierailija
341/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "7, 2/5"?

Ei ainakaan kovin kehuttavalta arvosanalta kuulosta.

Asteikolla, jossa viisi on paras, arvosana on 7,2. Kyllä minusta aika hyvä arvosana. Enemmän kuin maksimi.

Ei ole. Siinä on kaksi eri arvosanaa 7 ja 2/5.

Vierailija
342/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 ulkonäölle ja 2/5 panokokemukselle? Tai kuten joku ehdotti 2 eri asentoa viidestä?

Mistä näistä tietää, lapsellisia miesten arvostelutaulukkoja joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se noloa, kaikki aikuisia miehiä.

Onko kukaan lukenut itse juttua lehdestä?

Lähinnä mietin miten seiska on saanut tietää jos kyseessä salainen ryhmä, joku vissiin juorunnut. Hauskaa että Ilta-Sanomien/lehden sivuilta ei löydy mitään mainintaan näinkin isosta skandaalista eli onkohan heitä pyydetty olla julkaisemasta.... noloa anyway.

yksi listassa mainittu nimi on ilttiksen toimittaja joten siksi ei kyseisessä lehdessä ole jutusta mainintaa:(

Puolueeton ja luotettava media vai miten se nyt meni.

Vierailija
344/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asteikolla, jossa viisi on paras, arvosana on 7,2. Kyllä minusta aika hyvä arvosana. Enemmän kuin maksimi.

Kuulutko sisäpiiriin, vai mistä tiedät?

Eipä ollut yllätys, että tuokin tulkitaan tietysti sillä huonommalla tavalla, vaikka mitään varmuutta asiasta ei ole. :D

Vierailija
345/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 ulkonäölle ja 2/5 panokokemukselle? Tai kuten joku ehdotti 2 eri asentoa viidestä?

Mistä näistä tietää, lapsellisia miesten arvostelutaulukkoja joka tapauksessa.

Lapsellisia, mutta silti niitä oikein porukalla mietitään. :D Minulla ainakin ihan ensimmäisenä tuli mieleen vain tuo 7,2 pistettä viidestä enkä sen kummemmin asiaa jaksanut miettiä.

Vierailija
346/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rytmihyytelö

Lorem ipsum miten löydän naisen cheek uusin levy

Vierailija
347/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cheekin kommentit anteeksipyyntö seiskan sivuilla.

- Myönnän, että olen näin tehnyt. Tämä kyseinen arvosana 7,2/ 5 on meidän porukan vanha, elämään jäänyt läppä, joka tarkoittaa jotakuinkin ”helvetin jees”. Koin, että voin heittää tällaista juttua ystävilleni. Olen pahoillani siitä, että olen mahdollisesti loukannut jotain käytökselläni. Pyydän anteeksi. Olen koko ryhmän olemassa olon aikana käsittääkseni kaksi kertaa puhunut intiimeistä asioistani. Olen tarkoittanut kirjoitukseni vain ystävilleni, Jare sanoo Seiskalle.

- Ryhmää ei ole sen vuoksi perustettu, että siellä arvostellaan naisia tai haukutaan ketään. Se on ollut alusta asti ystävien yhteydenpito kanava, hän jatkaa."

Seliseli.

Tuo 7 on arvosana panosta ja mimmistä. "2/5" tarkoittaa, että on ollut ykköstä ja kakkosta, mutta ei kolmea muuta juttua.

Mitkä on kolme muuta juttua?

Onneksi olen avioliitossa, ei tarvitse pelätä kuinka puoli kaupunkia lukee arvosteluja minkälaista on olla kanssani sängyssä ja mitä siellä tehdään.

Tämäkin taas riippunee ihan siitä kenen kanssa on parisuhteessa.

Vierailija
348/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks joku mamma vois skannata sen seiskan jutun tänne?

Vierailija
349/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cheekin mielestä 7,2/5 tarkoittaa jotakuinkin "helvetin jees", joten eiköhän se nimenomaan tarkoita että jos 5 on maksimi ja niin se kerta oli 7,2/5 eli helvetin jees.

Vierailija
350/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku julkkis, josta pidän haukkuisi siviilissä kavereiden kesken kehitysvammaisia, niin kyllä se ainakin minun mielipidettäni muuttaisi tästä ihmisestä aika paljon huonompaan suuntaan.

Vierailija
351/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku julkkis, josta pidän haukkuisi siviilissä kavereiden kesken kehitysvammaisia, niin kyllä se ainakin minun mielipidettäni muuttaisi tästä ihmisestä aika paljon huonompaan suuntaan.

Äläs nyt, täällä pyörivien ei tietenkään millään niin muotoa sisäpiiriin tai heidän läheisiinsä kuuluvien ihmisten mielestä kehitysvammaisia saa haukkua kunhan sen tekee salaisissa ryhmissä. Ja kunhan esittää myönteistä ja mukavaa ihmistä ulospäin. Koska miksi ihmeessä vammaisten, seksuaalivähemmistöjen tai ulkomaalaisten haukkuminen olisi väärin jos sen tekee kavereiden kesken?

Vierailija
352/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo artikkelin alkusanat: "Seiska tutki" kertoo ihan tarpeeksi siitä miten keksitty juttu on. Plus se että tähdet olisivat muka itse suostuneet Seiskalle avaamaan ketjua...

Opiskellessani journalistiikkaa kävimme tutustumassa Seiskan toimitukseen, jossa toimittajat kertoivat ylpeinä keksivänsä näitä asioita ihan omasta päästään. 

Että siinähän mammat hekumoitte :D 

Siinähän kävitte tutustumassa, mutta jos olisit lukenut seiskan jutun, niin näkisit että Elastista, Cheekia ja Armania haastatellaan ja antavat omia lausuntojaan. Tuskinpa seiska nyt sentään sanoja heidän suuhunsa on laittanut.

:DDDDDD ai miten ihanan naiivia. Seiskahan laittaa kenenkä tahansa suuhun sanoja niin halutessaan. Ja vaikka saisikin ihan oikean kommentin niin suurentelee ja muokkaa sitä miksi haluaa niin että todellinen kommentti voi olla kaukanakin siitä mitä lehteen on laitettu. Toimittajat osaavat helvetin hyvin irrottaa asioita kokonaisuuksista ja leipoa niistä uutisia. Sitä meille on opetettu - huonona journalismina ;D

Vierailija
353/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Philip jättäytyy pois edustustehtävistä

Ryhmässä oli jäseniä Englannin kuninkaallisista lähtien. Philip joutui Elisabethin epäsuosioon ja jättämään työnsä tällaisen haippirinki kakkosen vuoksi. Ensin Axl sitten Philip.

Vierailija
354/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ku Vappu suuttu Arhinmäelle sillo ku Arhis sano että keekki on sontaa. :D

Vierailija
355/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihdoin tää tuli ilmi. Ryhmä on ollu olemassa vuosia ja siellä todella on jaettu kuvia esimerkiksi naisten paljaista alapäistä kuvateksteillä "viikonlopun saldo". Harmi jos pystyvät painamaan tän villasella. Jos kaikki tulis ilmi niin olisi Cheekin ja Elastisen ura done.

Varmaankin totta! Taitaa olla urat kyllä kohta muutenkin ohi, sen verran laatu mennyt alaspäin jo aiemmin huonolta tasolta.

Vierailija
356/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukkui vammaisia lienee väritetty ilmaisu, tuskin hän broidiaan pilkkasi oikeasti. Kuulisittepa miten vammaiset itse itsestään puhuu, ei yllätä yhtään että sama vitsailu tarttuu myös heidän lähipiirilleen.

Vierailija
357/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ryhmäkuvassa tuo vasemmalla keskirivissä seisova heppu jolla on vaalean sininen mirri näyttää ryhdin ja pään asennon puolesta ihan Axlilta. Ja 5. vasemmalta ylärivissä, samanlaiset hiukset kuin Lorenz Backmanilla. Just sayin'...

Vierailija
358/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukkui vammaisia lienee väritetty ilmaisu, tuskin hän broidiaan pilkkasi oikeasti. Kuulisittepa miten vammaiset itse itsestään puhuu, ei yllätä yhtään että sama vitsailu tarttuu myös heidän lähipiirilleen.

Onko sanottu kuka vammaisia pilkkasi? Ja kenestä ihmeestä sä puhut?

Vierailija
359/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tottakai se saa muuttaa mielipidettäsi. Kyse onkin siitä, minkälaista haukkumista on, missä yhteydessä tämä on esiintynyt ja kuka ylipäätään on haukkunut. Mistään emme tiedä yhtään mitään, mutta nyt jo lynkataan kaikki ryhmään kuuluneet. Kun otetaan vielä huomioon, millaisessa mediassa tämä paljastus tuli, niin ei nyt heti kannata mieltä muuttaa kaikista mainituista henkilöistä. Mistäänhän emme tiedä, jos siellä on joku vaan heittänyt, että "olen vissiin vähän Asperger, kun en tajua.." ja kaikki eivät ole koko kommenttia edes noteeranneet, niin tästä nyt vedetään johtopäätös, että ryhmässä ihan tahallaan ja tarkoituksella haukutaan porukalla vammaisia. Seiskahan voisi tuollaisen kommentin nimenomaan otsikoida näin. Eli en lähtisi muuttamaan mielipidettäni tämän uutisoinnin perusteella kyllä vielä yhtään mihinkään.

Vierailija
360/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ne nyt sitten itse sanoivat? Voisiko joku kertoa muutakin kuin tuon cheekin lainauksen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi