Tuntuuko yli 60-vuotiaan pimppi yhtä hyvälle kuin vaikkapa 30- tai 40-vuotiaan?
Kommentit (10)
Kyllä. Siellä jo osataan asiat ja nautinto on taattua. llman konstailuja.
Voisin kuvitella että oma tuntuu hyvältä ja tiukalta. Mies tykkää ainakin. On lihakset kunnossa, ei synnytetty eikä kauheasti ole järvi soutamalla kulunut, kun ei horm.ehkäisyä ja muitakin tapoja on keksitty. 42-vuotiaaksi olen aika vähän käytytty. 60-vuotiaista ei tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Siellä jo osataan asiat ja nautinto on taattua. llman konstailuja.
Mutta eikö tässä ollut kyse pimpistä? Miten kuusikymppinen saa pimppinsä tuntumaan yhtä hyvältä kuin kymmeniä vuosia nuorempi nainen? Lihakset ovat kuitenkin jo surkastuneet eikä toosa enää kostu entiseen malliin. Mitä asioita hän osaa, niin että se kompensoi asian? Konkreettisia esimerkkejä, kiitos.
Mieheni mukaan kyllä. On testannut samaa värkkiä 20+, 30+, 40+ja 50+. Tuona aikana syntynyt 4 lasta. Niin tiukka että puristus sattuu sanoo mies
Mistä on keksitty, että joku tuntuu hyvälle? Tavaroita asetellaan pöydälle, mutta silti se huonekalu näyttää ja tuntuu pöydältä, ei pöydälle.
Vierailija kirjoitti:
Voisin kuvitella että oma tuntuu hyvältä ja tiukalta. Mies tykkää ainakin. On lihakset kunnossa, ei synnytetty eikä kauheasti ole järvi soutamalla kulunut, kun ei horm.ehkäisyä ja muitakin tapoja on keksitty. 42-vuotiaaksi olen aika vähän käytytty. 60-vuotiaista ei tietoa.
Miten hormonaalinen ehkäisy vaikuttaa asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja.
Pimppi tuntuu huonommalta mutta nainen osaa hommansa paremmin.