Brad, voisin lohduttaa sua
Keittäisin mannapuuroo ja mustikkasoppaa ja silleen😋
Kommentit (18)
Minä voisin lohduttaa amberia,halia ja pitää hyvänä.
Hello Brad! I'm AV-mamma, single now.❤❤❤❤
Hello Brad.. would you like to have some massages with hot hot sauna?
Ei se nyt ehdi tulla. Se saa lohdutusta täällä mun kainalossa. :)
- Reiska
Brad on jopa karismaattisempi nyt, aikaisemmin oli vähän pullaposki. Depp taas on nykyään ihan limainen, en olisi uskonut pari vuotta sitten, että mieli muuttuu näin.
Ei sille puuro kelpaa, vaan kannabis ja 18-25v. mallitytöt. Varmaa tietoa.
Naiset kuulemma AP saa kaikki miehet jotka ne haluaa. Näin AV-palstan miehet koko ajan väittää. Ei muuta kun nyt lähdet heti Bradin lähettyville tai laitat ainakin s-postia ja heruttelukuvan, ja loppu on historiaa! Luemme sitten ensiviikolla ip-lehdestä!
P. S. Jos tarvitset matkarahoja, myi se juttu etukäteen ip-lehdelle.
Vierailija kirjoitti:
Brad on jopa karismaattisempi nyt, aikaisemmin oli vähän pullaposki. Depp taas on nykyään ihan limainen, en olisi uskonut pari vuotta sitten, että mieli muuttuu näin.
Rupsahtaneita gubbeja ne on molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole järkyttävää? Brad oli vähän sellainen baby face nuorena, hyvä perse sillä kyllä on aina ollut. Komea mies, hyvä näyttelijä - jaksaa katsella. Silmänruokaa.
Depp on ihan iilimato ja ulkonäkö rapistunut - yök.
Matthew McConaughey on myös parantunut vanhetessaan; en ole hänestä pitänyt, mutta nyt alkaa olla vakavasti otettava näyttelijä ja fiksunoloinen. Kiva katsellakin vs. hyvin nuorena miehenä.
Mä ottasin Javier Bardemin❤❤❤❤. Siinä mies mun makuuni. Taitaa vaan olla niin Penelopen kanssa...😥 Javierin kaksoisolennot ilmottautukaa! Otattehan mut niin kuin latinot?
Hello! It's me, Brad. Do you have big tits?
-Brad.
Vierailija kirjoitti:
Mä ottasin Javier Bardemin❤❤❤❤. Siinä mies mun makuuni. Taitaa vaan olla niin Penelopen kanssa...😥 Javierin kaksoisolennot ilmottautukaa! Otattehan mut niin kuin latinot?
Sí, sí. Estoy soltero.
- Bavier Jardem
Nobody answers to me. Perhaps I am getting old. Unlike Benjamin Button. He just got younger.
But I am really glad that nobody answers to Javier either.
-Brad.
Vierailija kirjoitti:
Hello! It's me, Brad. Do you have big tits?
-Brad.
No sorry. I had them cut out. Is that a problem?
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Jep. Brad osaa suomea ja lukee AV-palstaa.