Kylläpä vuotaa..ällövaroitus herkemmille vaikka ns luonnollinen asia onkin..
Onko teillä koskaan erityisen runsaita kuukautisia? Ei kestänyt ob plus kuin n.20min ja jo tuli läpi ja pahasti kera isohkon hyytymän, harvemmin näin runsasta. Onneksi olen kotona, mutta mitenhän huomenna töissä..
Kommentit (5)
On tuttua. Onko sulla jo lääkitys? Ellei, ota heti ibuprofeenia, ja ota sitä kahdeksan tunnin välein. Lekuri määräisi 600 mg kerta-annokseksi. (Itsehoidossahan 400 mg on pakkaiksen suositus, mut uskaltaisin ottaa 600..) Tämä siis vähentää vuotoa, vaikkei kipuja oiskaan.
Lisäksi respa traneksaamihappoon (Caprilon tms.).
Mulla on ekojen vuotopäivien siteinä kroonikkovaipat. Siis sellaiset housumallin aikuisten vaipat. :(
Menkat ja duuni, mikä painajainen.. Oispa menkkakeskustelu hippasen avoimempaa ihmisten kesken.
Siis mitä soita nyt jumalauta 112!!! Sä vuodat kuivii! Toi EI OO NORMAALIA!
Kerrankin jollain järki pakottaa päätä! Tarkoitan kakkosta ja aikuisten inkontinenssihousuvaippoja. Ihmettelen, etteivät naiset käytä niitä enemmän. Ei tarvitsisi pelätä lakanan tai patjan sotkeutumista tai läpi-/ ohivuotoa. Olisipa niitä ollut silloin kaupoissa, kun minä olisin niitä tarvinnut.
Mulla usein sama, parin vrk ajan joudun laittamaan 2 sidettä kun ei löydy tarpeeksi pitkiä. Ja öisin 2 pyyhettä sänkyyn ettei lakanat lainehdi.