Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastumisen huomaaminen

Vierailija
03.05.2017 |

Huomaatko jos joku on ihastunut sinuun ja mistä sen huomaat?
Oletko luullut väärin että olet vain kuvitellut kaiken?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa!

Vierailija
2/19 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran niin että mun työkaverinainen luuli että olen ihastunut häneen. Kuulin kun hän puhui selkäni takana että tuo x on ihan selkeästi ihastunut muhun ja en siis edes ollut..

Olen aika ujo luonteeltani joten siksi varmaan luuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/19 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastuminen on siitä jännä että se ei kestä kauan... ja se onkin vain mahdollista tilanteessa joka ei ole omassa hallinnassa. 

Vierailija
4/19 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ihastuminen ei kestä kauan. Olen ollut ihastunut neljä vuotta ja voimistuu vain.

Mitään en tee kun olen varattu.

Ei tämä tunnu ohi menevän.

Vierailija
5/19 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ihastuminen ei kestä kauan. Olen ollut ihastunut neljä vuotta ja voimistuu vain.

mikä sua siinä sun suhteessa pelottaa?

mikä asia on sellainen, mitä etuskalla kohdata tai mitä pakenet?

Mikä siinä päiväunessa viehättää?

Ota selvää...ettet tuu katkeraks.

Onko sulla tarve sellaseen omaan haaveseen...niinkuin lukisi romaania?

rakastatko nykyistä? voisiko häneen ihastua uudelleen?

ihastuminenhan on ihana tunne.

Vierailija
6/19 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman kassa tulkitsi-väärin-kohteliaisuuteni ihastumiseksi.Suomalaisilla keskimäärin ei tapoja,joten toiveikkaasti tulkitaan asiat väärin ja nähdään amoreita jousineen siellä,missä niitä ei ole. Sitten suututaan ja aloitetaan "kostona" solvauskampanja.

Vierailija
7/19 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä niinpäin, että olen tajunnut vasta 5. vuoden päästä, että se taisi olla ihastunut minuun?

Vierailija
8/19 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti kirjoitettu numero 5.

Olen nelosen kirjottaja.

Ihastukseni on ihanan näköinen. Meen ihan sekaisin kun näen hänen ruskeat silmät ja parran.

Ja siinä on se jokin vetovoima mitä ei voi selittää.

Rakastan miestäni mutta silti en voi ihastukselleni mitään.

Vierailija
9/19 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kanssa 1.5v ihastuneena,varattu nainen ja ilmeisesti halusi pelata vain jotain peliä.

Vierailija
10/19 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä sua siinä sun suhteessa pelottaa?

mikä asia on sellainen, mitä etuskalla kohdata tai mitä pakenet?

Mikä siinä päiväunessa viehättää?

Ota selvää...ettet tuu katkeraks.

Onko sulla tarve sellaseen omaan haaveseen...niinkuin lukisi romaania?

rakastatko nykyistä? voisiko häneen ihastua uudelleen?

ihastuminenhan on ihana tunne.

No eihän sille mitään tarviste välttämättä tehdä. Olen ollut syvästi ihastunut ystäväni veljeen 17-vuotiaasta, olen nyt 52; eikä se ohi mene. Eikä tarvitsekaan. Kumpikin parisuhteilee tahoillaan, pari kertaa ollut iskemismeininkiä tiukemminkin, mutta emme ole koskaan seurustelleet. Silti kun hänet näen, niin ihastus pukkaa pintaan taas. Olen silti rakastanut ja rakastunut muihin, kuten hänkin. Ja ihastunut myös muihinkin. Ei ihmisellä ole vain yhtä ns. oikeaa tässä maailmankaikkeudessa.

Vierailija
11/19 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut. Ylimääräisestä toistuvasta katselusta, se on varmin merkki. Lisäksi tulee usein "huomaamaton" hivuttautuminen lähelle eli alkaa yhtäkkiä sattumaan aina samaan paikkaan samaan aikaan jne. Läpinäkyvä aikataulujen ja tapojen muuttaminen voi tuntua ahdistavalta jos tunteet on yksipuolisia.

Vierailija
12/19 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin tietää mistä sen tietää. Kysymättä siis. Olen itse ihastunut varattuna yhteen mieheen. En tiedä onko hän varattu, varmaan on. Olen miettinyt että hän on vain luonteeltaan hyvin kohtelias ja ystävällinen (ja minä tollo kuvittelen ja sitten vielä menen ja ihastun kun kukaan ei koskaan ole mulle ystävällinen). Ja katsoo lämpimästi pitkään. Ja hymyilee paljon. Ollaan pakosti välillä ohuesti tekemisissä. En lietso tilannetta mitenkään sattuneesta syystä. Tämä oma olotila vain ns pahenee. Tätä on kestänyt kuukausia mut onhan sen jossain kohtaa mentävä ohi.

Vierailija
13/19 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen mun mielestä jotenkin silmistä näkee, toisen katseesta vai voiko sellasta kuvitella..

Vierailija
14/19 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomasin ihastumisen. Työkaveri kyseessä. Lopulta kertoi asiasta itse ja nykyään ollaan pariskunta.

Mutjoo, näistä huomasin:

- Katsoi minua usein ja pitkään.

- Muiden työkavereiden jutut oli sillee ok, mutta jos minä sanoin jotain, niin oli hirveen kiinnostava juttu.

- Halusi viettää aikaa vapaa-ajalla

15/19 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ihastun kyllä nopeastikkin mutta nopeasti se häviää. Rakastan kyllä lähimmäisiä. Ihastuminen vie energiaa, jos se ei johda mihinkään. Jos on ihastunut kerran ja pitäisi uudestaan ihastua se tarkoittaa rakkautta toista kohtaan. 

Vierailija
16/19 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa,kuulin vasta jokin aika sitten,että kesällä silloinen työkaveri oli ihastunut minuun.

Vierailija
17/19 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen mun mielestä jotenkin silmistä näkee, toisen katseesta vai voiko sellasta kuvitella..

Ei sitä voi nähdä katseesta. Ehkä siitä tosin että katselee sinua jatkuvasti ilman syytä.

Vierailija
18/19 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä aiemmin huomannut toisen ihastusta, koska en ollut koskaan oikein kunnolla ihastunut keneenkään, enkä ole niitä ihastumisen merkkejä edes osannut etsiä. Erikoista sinänsä että olen seurustellut, eronnut, surrut ja myös kaivannut kumppaneita. On ollut lyhyttä ja pitkää suhdetta, mutta todellinen ihastus on iskenyt kerran eikä ole ohi mennyt. Aiemmin on ollut ehkä turhan helppoa kun on aina "saanut" ne ihmiset joista on ollut kiinostanut, eikä semmoista pitkäikaista ihastusta ole päässyt muodostumaan. Puolitoistavuotta sitten se iski; totaalinen ihastuminen. En voinut uskoa mitä itsessäni tapahtui ja hän (aikuinen nainen) on ollut siitä lähtien koko ajan mielessä. Haasteena on ollut tietty se että olen itse varattu, eikä homma ole edennyt yritystä pidemmälle. Siis yrittänyt olen, vaikka tiedän etten saisi. Tunteet vaan jyrää kaiken yli eikä sitä voi oikein sanoin kuvailla kun huomaa tekevänsä asioita joihin ei olisi uskonut kykenevänsä. Tämmöistä tämä sitten on, epätoivoisen yli 40 vuotiaan miehen elämä. Haaveilen että joskus törmäsin häneen ja saisin hänet omakseni.

Vierailija
19/19 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut. Ylimääräisestä toistuvasta katselusta, se on varmin merkki. Lisäksi tulee usein "huomaamaton" hivuttautuminen lähelle eli alkaa yhtäkkiä sattumaan aina samaan paikkaan samaan aikaan jne. Läpinäkyvä aikataulujen ja tapojen muuttaminen voi tuntua ahdistavalta jos tunteet on yksipuolisia.

Tämä olisi niin kamalaa suoraan sanoen, että hän ahdistuisi ihastuksestani. Koitan vältellä mitään liian selviä tai voimakkaita merkkejä, jos toinen ei tee samaa. Luulen että tarkkasilmäinen vain huomaa kyllä ajatukseni. Mut lopulta mitäpä sitten, jos ihastus onkin yksipuolista. Toinen riutuu ja toinen on joko otettu tai ahdistuu. Eihän se vaarallista ole, ikävää vain. Tosi ikävää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän