Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin ihastuit miehessäsi/eksässäsi/säädössä?

Vierailija
03.05.2017 |

Mä olen tällä hetkellä ihastunut mieheen ensisilmäyksellä. Ääni, jämäkkä olemus ja hyvä tuoksu hurmasivat. Mies ei edes vastaa ulkonäköihanteitani enkä juuri tunne häntä vielä, mutta se olemus vaan meni jotenkin syvälle minuun.

Yhteen kaveriin olen ollut kestoihastunut jo pari vuotta. Hänkään ei ulkonäöltään sinänsä miellytä erityisemmin silmää, mutta ihastuin hänen luonteeseensa, olemme niin samankaltaisia. Sellainen kuiva, sarkastinen huumorintaju ja melankoliaan taipuvainen mieli.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituuteen, roteviin hartioihin ja urheilulliseen olemukseen.

Vierailija
2/6 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuun

Tarja Halonen sanoi hyvin telkkarissa, että "mihin ihastut siihen vihastut"

Pätee meillä. En enää jaksaisi tuota teiniläppää ja pieruhuumoria nyt kun miehellä on ikää kuitenki jo 50V.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä kiertelemään: hoikkaan vartaloon ja isoon penikseen.

Vierailija
4/6 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nro 1: Herkkyyteen, kilttiyteen, luotettavuuteen, siihen että meitä yhdisti eräs asia johon koimme intohimoa. Urheilullinen kroppa ja komeus ei haitannut, eikä kiva tuoksu.

Mies nro 2: Siihen, että hän oli tukenani, luotettavuuteen, siihen että hänen kanssaan pystyi keskustelemaan monista sellaisista asioista, joista ei useimpien kanssa voi. Hänkin on myös mukavannnäköinen ja fyysinen tyyppi. 

Vierailija
5/6 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköön

Vierailija
6/6 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarja Halonen sanoi hyvin telkkarissa, että "mihin ihastut siihen vihastut"

Pätee meillä.

Poikamaisuus. Yli 50v:llä se ei ole todellakaan enää viehättävää vaan ärsyttävää: Eikö tuo mies ikinä kasva aikuiseksi ja ala ottamaan vastuuta, mistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi