Mitä jos 8v nuorempi mies pyytää mua ulos?
Kommentit (18)
No täytyyhän tädillä tottakai haaveita olla! :)
Paras ikäero on se kun mies on vähintään 7 vuotta nuorempi kuin nainen.
Sitten olisi vähän liikaa ikäeroa, jos mies olisi yli 30 vuotta nuorempi.
Toisinpäin - että mies olisikin se vanhempi osapuoli - on ilskottava ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. On tätin päivähaaveiden aika. :)
Juuri näinhän täällä miehille vastattaisiin.
Täti sanoo että ota mut ja työnny mun pyhimpään
No, jos nainen on yli 24-vuotias, niin siitä vaan...
Jos palstaukoilta kysytään, niin saat mennä treffeille vain yli 8v. VANHEMPIEN miesten kanssa. :D Et saa edes vilkaista sitä nuorempien miesten suuntaan...
Vierailija kirjoitti:
Jos palstaukoilta kysytään, niin saat mennä treffeille vain yli 8v. VANHEMPIEN miesten kanssa. :D Et saa edes vilkaista sitä nuorempien miesten suuntaan...
Tarkoitat palsta-akoilta jotka esiintyvät miehenä.
Se on hyvin outoa. Hyvin outoa.
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? No, tämä palstaukko sanoo, että jos kumpikaan ei ole varattu, niin antaa mennä ja pitäkää hauskaa.
Ap! Riippuu iästäsi, jos mies 23 ja sinä plus 8 vuotta ja mies kypsähkö ja itsevarma, näyttää jo mieheltä, niin miksi ei? Loppupeleissä se yhteenkuuluvuus merkitsee eniten ja kohtaako jutut. Älä ajattele sitä ikää liikaa! Voit pilata hyvän jutun ajattemalla ikää, itse pilasin parikin hyvää suhdetta, kun pohdi ikäkysymystä liikaa. Tutustu ja katso mitä tapahtuu!! Rohkeutta siis kehiin!
Mulla on kahdeksan vuotta nuorempi mies, yhdessä oltu jo monta vuotta.
Omanikäisiin en enää viitsis edes vilkaista.
T. Yli 40v. Nainen
Mä haluun nuorempien miesten kanssa treffeille! Nuoret miehet on just parasta seuraa. :) Tosin se juna taisi mennä jo. :/
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kahdeksan vuotta nuorempi mies, yhdessä oltu jo monta vuotta.
Omanikäisiin en enää viitsis edes vilkaista.
T. Yli 40v. Nainen
Höpö höpö... sulla mitään nuorempaa miestä oo. Tuskin sulla miestä ollenkaan. Äläkä viitti kuulostaa niin katkeralta!
T. Yli 25v. Nainen
Minulla mies oli 21 vuotias ja minä 28 vuotta kun aloimme seurustelemaan. Kysyin silloin, että mitä sä tässä mummossa näät. Minulle tulee kuulemma lyhyempi leskiaika kun miehet kuolee nuorempina. 😂
14 vuotta ollaan oltu yhdessä ja parempaa miestä en olisi voinut saada.
Hän on vanhana syntynyt ja minä ikiteini. Tasoittaa ikäeroa kummasti. 😆
Vierailija kirjoitti:
Minulla mies oli 21 vuotias ja minä 28 vuotta kun aloimme seurustelemaan. Kysyin silloin, että mitä sä tässä mummossa näät. Minulle tulee kuulemma lyhyempi leskiaika kun miehet kuolee nuorempina. 😂
Hän on vanhana syntynyt ja minä ikiteini. Tasoittaa ikäeroa kummasti. 😆
Oletko sinä se vaimo ketjusta, jossa mies valittaa, että vaimo käy ryyppäämässä joka viikko?
En lähtisi alle 8v miehen kanssa mihinkään ulos. Todennäköisesti hän ei saisi kyrvällään tyydytettyä minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on vanhana syntynyt ja minä ikiteini. Tasoittaa ikäeroa kummasti. 😆Oletko sinä se vaimo ketjusta, jossa mies valittaa, että vaimo käy ryyppäämässä joka viikko?
Emme käytä kumpikaan alkoholia. Kumpikin tykkää olla kotona toistensa ja lasten seurassa.
Miten sulle tuli mieleen, että ryyppään?
Hei se kahdenkympin paremmalla puolella oleva, voi olla paljon kypsempi valinnoissaan, kuin 40 vuotias. Itse 34v ja tavannut nuoria miehiä, siis osa ei kypsy koskaan, ja osa miehistyy jo nuorena. Kannattaa kuunnella itseä, ei muita, koska itseä vartenhan niitä valintoja tehdään, ei muita varten.
Jaahas. On tätin päivähaaveiden aika. :)