Voiko vuokranantajalle laittaa tekstiviestin kysyäkseen uuden sopimuksen tekemistä?
Onko pakko välttämättä soittaa? Pitäisi varmaan ottaa häneen yhteyttä ja on paha puhelinkammo.
Kommentit (11)
Voit,vaan sopimuksia ja ehtoja noin vain muutella
Olen tehnyt sopparin jo monena vuonna aiemmin, etten ole mikään uusi vuokralainen
-ap
Ei ole pakko soittaa, mutta kannattaisi harjoitella :D - kaikkia asioita kun aina ei voi hoitaa tekstareilla....
Oletko uusimassa vanhaa sopimusta vai tekemässä kokonaan uutta?
Totta kai voit kokeilla. Itse olen hoitanut vuokralaiseni kanssa asiat usein sähköpostilla. Emme ole tainneet soitella ainakaan kolmeen vuoteen. Varaudu kuitenkin siihen, ettei vuokranantaja syystä tai toisesta halua näppäillä sinulle takaisin ja saattaa soittaa/pyytää sinua soittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko soittaa, mutta kannattaisi harjoitella :D - kaikkia asioita kun aina ei voi hoitaa tekstareilla....
On sitä tullut elämässä soiteltua monta kertaa, mutta ehkä voisi viestillä kysyä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Uusimassa olen, tehty jo 3 kertaa aiemmin.
-ap
Tekstari ja sähköposti on ok. ja siitä jää vielä todistusaineistoa. Itse ainakin tykkään hoitaa noin asioita. Puhelimessa ei aina edes muista mitä on sopinut ja tarkistaminen jälkikäteen on mahdotonta.
Kai sitä voi sitten näiden vastausten perusteella laittaa viestin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusimassa olen, tehty jo 3 kertaa aiemmin.
-ap
Määräaikainen sopparihan muuttuu toistaiseksi voimassaolevaksi jos jatkaa vaan asumista.....Onko sulla siis monta ketjutettua 1v sopimusta?
Minä hoidan vuokralaisen kanssa ison osan asioista tekstiviestillä. Hän on vuorotöissä enkä minä voi päivällä vastata yksityispuhelimeen.