Miten markkina-arvo lasketaan?
Olen nainen. SM-tason kilpaurheilija (ei fitness-laji). 25-vuotias. Pituus 170cm, paino 63kg. Hiukset ruskeat ja ylttävät selkään. AMK-tason koulutus. Vakkariduuni kuntosalilla. Ihan kiva naama ainakin omasta mielestä. Mistä mä nyt tiedän, että minkä tason miehiä mun pitää yrittää? Ilmeisesti aikaisemmat on olleet liian tasokkaita mulle kun en ole kelvannut? Ja miten se miesten markkina-arvo sitten lasketaan?
Kommentit (10)
Jos et ole liian älykkö tai vitsinvääntäjä ja olet hoikka ja naamakin on nätti, olet kouluttamattomien ja konservatiivisten miesten unelma. Fiksut miehet haistattaa pitkät tasoteorioille. Millaisen miehen haluat?
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole liian älykkö tai vitsinvääntäjä ja olet hoikka ja naamakin on nätti, olet kouluttamattomien ja konservatiivisten miesten unelma. Fiksut miehet haistattaa pitkät tasoteorioille. Millaisen miehen haluat?
Kyllä painovoimateoriallekin voi haistattaa pitkät, mutta ei se sitä tarkoita, että painovoimateoria lakkaisi pätemästä kyseinen henkilön kohdalla. Kyse on vain ilmiön selittämisestä, ei mistään uskon asiasta.
Riippuu ihan siitä mihin hintaan käyt kaupaksi miehille.
Substantiivi
markkina-arvo
(liiketaloustiede) yrityksen osakkeen markkinahinta kerrottuna osakkeiden lukumäärällä
Jos yrityksellä on 100 miljoonaa osaketta ja osakkeen markkinahinta on 10 euroa, yrityksen markkina-arvo on miljardi euroa.
Uli päätti sitten tällä kertaa tehdä tällaisen markkina-arvoaloituksen.
Markkina-arvo on vain ulien omissa päissä.
Ap:lle: käytä ihan omaa harkintaasi.
AMK-koulutus = on vain amis, työ kuntosalilla = ei kunnon työpaikka. Todennäköisesti olet vaan itseäsi peilistä vahtaava ja Instagramiin kuvaava huumorintajuton suoriutuja. Kelpaat satunnaiseen seksiin, mutta et seurustelusuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin tietäisit jotain. Ompa omahyväinen muita aliarvioiva kirjoitus.
Kyllä mulle ainakin kelpaisi.. Sanoisin 9.