Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten markkina-arvo lasketaan?

Vierailija
03.05.2017 |

Olen nainen. SM-tason kilpaurheilija (ei fitness-laji). 25-vuotias. Pituus 170cm, paino 63kg. Hiukset ruskeat ja ylttävät selkään. AMK-tason koulutus. Vakkariduuni kuntosalilla. Ihan kiva naama ainakin omasta mielestä. Mistä mä nyt tiedän, että minkä tason miehiä mun pitää yrittää? Ilmeisesti aikaisemmat on olleet liian tasokkaita mulle kun en ole kelvannut? Ja miten se miesten markkina-arvo sitten lasketaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle ainakin kelpaisi.. Sanoisin 9. 

Vierailija
2/10 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niitä salilla käyviä punttimiehiä voit vaikka katsella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole liian älykkö tai vitsinvääntäjä ja olet hoikka ja naamakin on nätti, olet kouluttamattomien ja konservatiivisten miesten unelma. Fiksut miehet haistattaa pitkät tasoteorioille. Millaisen miehen haluat?

Vierailija
4/10 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole liian älykkö tai vitsinvääntäjä ja olet hoikka ja naamakin on nätti, olet kouluttamattomien ja konservatiivisten miesten unelma. Fiksut miehet haistattaa pitkät tasoteorioille. Millaisen miehen haluat?

Kyllä painovoimateoriallekin voi haistattaa pitkät, mutta ei se sitä tarkoita, että painovoimateoria lakkaisi pätemästä kyseinen henkilön kohdalla. Kyse on vain ilmiön selittämisestä, ei mistään uskon asiasta.

Vierailija
5/10 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä mihin hintaan käyt kaupaksi miehille.

Substantiivi

markkina-arvo

(liiketaloustiede) yrityksen osakkeen markkinahinta kerrottuna osakkeiden lukumäärällä

Jos yrityksellä on 100 miljoonaa osaketta ja osakkeen markkinahinta on 10 euroa, yrityksen markkina-arvo on miljardi euroa.

Vierailija
6/10 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tommosia herkkuja löytää

Vierailija
7/10 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakiokaava on koulutus : nykyinen työ * silmien väri + pituus

:)

Vierailija
8/10 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli päätti sitten tällä kertaa tehdä tällaisen markkina-arvoaloituksen. 

Markkina-arvo on vain ulien omissa päissä. 

Ap:lle: käytä ihan omaa harkintaasi.

Vierailija
9/10 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK-koulutus = on vain amis, työ kuntosalilla = ei kunnon työpaikka. Todennäköisesti olet vaan itseäsi peilistä vahtaava ja Instagramiin kuvaava huumorintajuton suoriutuja. Kelpaat satunnaiseen seksiin, mutta et seurustelusuhteeseen.

Vierailija
10/10 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin tietäisit jotain. Ompa omahyväinen muita aliarvioiva kirjoitus.