Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko syntynyt alakautta vai sektiolla?

03.05.2017 |

.

Oletko syntynyt alakautta vai sektiolla?

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmainta aavistusta. :D En ole tätä ennen ajatullut asiaa sekuntiakaan elämäni aikana, ja tämä on totta.

Vierailija
2/8 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakautta ja itse synnyttänyt neljä alateitse. 

Mutta miksi kysyt tällaista? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keisarinleikkauksella minut ja kaksosveljeni tuotiin maailmaan.

Vierailija
4/8 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakautta oon itse syntynyt ja omat myös. Ainut oikee ja luonnollinen tapa saattaa lapsi maailmaan.

Toki erikseen kiireelliset ja hätäsektiot.

Vierailija
5/8 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alakautta oon itse syntynyt ja omat myös. Ainut oikee ja luonnollinen tapa saattaa lapsi maailmaan.

Mä olen myös syntynyt alakautta ja olen synnyttänyt myös alateitse, mutta en mä silti ajattele sen olevan ainut oikea tapa. Esim. jos mulla olisi vauva perätilassa, niin todennäköisesti haluaisin suunnitellun sektion lapsen turvallisuuden vuoksi.

Vierailija
6/8 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektiolla. Kuten myös yksi lapsistani, joka oli perätilassa. Myös siis kokenut tuon "ainoan oikean tavan" synnyttää, eikä se tehnyt minusta yhtään sen parempaa ihmistä tai äitiä.

Vierailija
7/8 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen myös syntynyt alakautta ja olen synnyttänyt myös alateitse, mutta en mä silti ajattele sen olevan ainut oikea tapa. Esim. jos mulla olisi vauva perätilassa, niin todennäköisesti haluaisin suunnitellun sektion lapsen turvallisuuden vuoksi.

No perätila onkin hyvä syy suunniteltuun sektioon, niin kuin mikä vaan muu äidin tai vauvan/vauvojen terveyteen liittyvä.

Mutta sellanen "en halua, pelottaa" -asenne ei minusta ole syy sektioon. Sektiossa on riskinsä, vaikka niitä suurennellaan, niin on ne olemassa.

Toki on alasynnytyksessäkin, mutta se on kuitenkin luonnollinen tapa lapselle ja äidille ja pääosin turvallinen.

Vierailija
8/8 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakautta varpaat edellä :0 itse olen synnyttänyt molemmilla konsteilla:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän