Kasvaako joillain naisilla oikeasti pimpistä karvaa ?
Tuli jotenkin yllätyksenä kun netissä törmäsin yhteen videoon missä aasialaisilla naisilla oli karvaa pimpin ympärillä paljon. Kauniita naisia oli mutta vähän outoa nuo karvat. Onko siis tuo joku poikkeus vai jonkun rodun kuten aasialaisten naisten oma piirre ? Siis en ole tälläiseen ennen törmännyt tapailemillani naisilla ja muutenkaan nähnyt ennen naisilla.
Kommentit (11)
Tietenkään naisilla ei kasva karvaa. Missään. Eivät myöskään piereskele tai käy p*skalla, älä nyt hupsuttele!
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä vielä ole tavannut muita naisia kuin äitisi. No mummosikin ehkä?
On totta että vanhempia naisia en näe oikein koska olen itse nuori ja näkemäni/ tapaamani naisetkin ovat olleet ikäisiäni
Siis ei normaalisti. Jos kasvaa kannattaa alkaa kiljumaan ääneen tai pärisyttää sinne oikein kunnolla niin ne tippuu pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On totta että vanhempia naisia en näe oikein koska olen itse nuori ja näkemäni/ tapaamani naisetkin ovat olleet ikäisiäni
Minkä ikäisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, huomattiin jo että olet nuori. Mutta ei niitä ikäisiäsi13-vuotiaita tyttöjä vielä kutsuta naisiksi, vaan tytöiksi.
Jälleen kerran hävettävän huono provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä?
No elämäni aikana tapaamani semmoisia 16-26 vuotiaita
Miten joku edes viitsii nähdä vaivaa kirjoittaakseen tällaisen ketjun avauksen? En vaan tajua.
Miillä on varmaan sellaiset pidennykset, niinku hiuksissaki, tai alaperuukki.