Vierailija

Noin tokaisi lihava siskoni. Painan nyt 70kg ja olen 165cm pitkä ja aion laihtua vielä 10kg jotta paino olisi lopulta 60.

• ylös 8
  • alas 0

Kommentit (7)

Vierailija

Sain kuulla täsmälleen saamat sanat naapuriltani, kun laihduin raskauden jälkeen imetyksen seurauksena todella paljon. Ei kuulostanut kivalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Onko siskosi sinua lihavampi? 

En millään usko, että sinusta tulisi tuossa vaiheessa ruma, ellet ole sitä jo alun perin. Eri asia, jos painaisit 50 kg ja vielä havittelisit kymmenen kilon painonpudotusta. 

Sisarkateus?

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Ikävästi sanottu siskolta, mutta makuasiahan tuo on. Pelkkien mittojen perusteella olen siskosi kanssa samaa mieltä, koska minun silmääni se vaan näyttää kivemmalta, että on jonkin verran pyöreyttä. Mutta minun tai siskosi mielipiteellähän ei ole mitään väliä. Tärkeintä on että olet itse tyytyväinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko siskosi sinua lihavampi? 

En millään usko, että sinusta tulisi tuossa vaiheessa ruma, ellet ole sitä jo alun perin. Eri asia, jos painaisit 50 kg ja vielä havittelisit kymmenen kilon painonpudotusta. 

Sisarkateus?

Sisko on mua lihavampi ja paljon! Ei yleensä puhuta painosta mutta viime kesänä mainitsi painavansa 85kg ja ollaan samanpituisia. Sitä minäkin ettei musta rumaa tule vaan päinvastoin :D nyt mulla on kaksoisleukakin jonka haluan pois. Muistan kun painoin 60 niin ei ollut sitä ja olo oli paljon parempi

Vierailija

Jotkut ylipainoiset tuntuisivat aina alkavan valittaa liiasta laihuudesta jo silloin kun ollaan vielä lievän ylipainon puolella. Joko eivät enää edes tiedä miltä normaalipainoinen ihminen näyttää tai sitten ovat vain kateellisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jotkut ylipainoiset tuntuisivat aina alkavan valittaa liiasta laihuudesta jo silloin kun ollaan vielä lievän ylipainon puolella. Joko eivät enää edes tiedä miltä normaalipainoinen ihminen näyttää tai sitten ovat vain kateellisia.

Saman huomannut. Itse painoin joskus pahimmillaan 91kg ja en kuulemma ollut kovin lihava vaikka mahan koko kertoi muuta.

No tein ruokavaliomuutoksen, aloin käydä lenkillä ja salilla. Nyt painan 67 joka on mun pituuteen 175 just hyvä paino. Saan kuulla aina että enkö mä nykyään syö mitään kun liian laiha oon ja lenkkeily on tyhmää ajantuhlausta kuulemma :D

M22

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.