Poika suuttui kun en antanut parturin leikata siilitukkaa
Siilitukka ei nykyään ole hyväksytty hiustyyli kun siitä tulee mieleen ne paheksutut miehet enkä halua että poikaani luullaan sellaisen miehen pojaksi.
Kommentit (18)
Meillä on kolme lasta ja vaatteiden kanssa olen aina ohjeistanut ja ollut tiukkakin pukeutumisen suhteen. Sen sijaan hiukset on sellaiset, joista on jokainen saanut päättää itse aina. Esikoinen 16v aikoi kesäksi vetäistä eka kertaa ihan ihan lyhyeksi. Sopii mulle, jos poika näin haluaa. Välillä on ollut pitkäkin tukka.
Kuka ei hyväksy siilitukkaa? Anna pojan leikkauttaa päähänsä vaikka tonsuuri, mitä se sulle kuuluu! Nyuorten jutut on eri juttuja kuin tanttojen jutut.
..ttu mitä sontaa taas...
Vierailija kirjoitti:
0/5. Yritä nyt edes.
Mitä yrität sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Kuka ei hyväksy siilitukkaa? Anna pojan leikkauttaa päähänsä vaikka tonsuuri, mitä se sulle kuuluu! Nyuorten jutut on eri juttuja kuin tanttojen jutut.
Hyväksytkö sinä ja myös muut pilottitakin tai maiharit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5. Yritä nyt edes.
Mitä yrität sanoa?
Aah, jes. Ne on aina parhaita käppätrolleja, jotka eivät usko jääneensä kiinni! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa on pilotissa ja maihareissa? Pysyy lämpimänä ja maiharit jalassa ei varpaat kastu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5. Yritä nyt edes.
Mitä yrität sanoa?
Aah, jes. Ne on aina parhaita käppätrolleja, jotka eivät usko jääneensä kiinni! :D
En provoa. Siilitukka nykysuomessa mielletään alempien sosiaaliluokkien ja skini/natsityyppien hiustyyliksi ja minä en halua että mun pojan luullaan kuuluvan noihin ryhmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5. Yritä nyt edes.
Mitä yrität sanoa?
En provoa. Siilitukka nykysuomessa mielletään alempien sosiaaliluokkien ja skini/natsityyppien hiustyyliksi ja minä en halua että mun pojan luullaan kuuluvan noihin ryhmiin.
Huoh. Oikeasti, siinä vaiheessa kun sinut on todettu trolliksi, niin kannattaa laittaa uutta matoa koukkuun. Seuraavalla kerralla kirjoitat vähän uskottavamman aloitusviestin, aihe oli ihan hyvä. Kyllä se siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai päähän vedettynä vai?
aineitten käyttäjillä on lyhyet hiukset, ettei niistä voisi ottaa huumetestejä. joten ihan hyvä ettet anna ottaa lyhyttä tukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5. Yritä nyt edes.
Mitä yrität sanoa?
No justhan tuossa provoat. Miksi vänkäät päivänselvää asiaa? Onko kallon sisällä vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen tonsuuri?
Tonsuuri tarkoittaa joidenkin kristillisten kirkkokuntien piirissä harjoitettua tapaa ajella papistolta hiukset. Se kuvaa hengenmiesten luopumista maallisesta kunniasta ja muodin noudattamisesta. Roomalainen tonsuuri, jossa päälaki on ajeltu paljaaksi, kuvaa myös Kristuksen orjantappurakruunua.
Wikipedia
Vierailija kirjoitti:
aineitten käyttäjillä on lyhyet hiukset, ettei niistä voisi ottaa huumetestejä. joten ihan hyvä ettet anna ottaa lyhyttä tukkaa.
Puhut asiaa. En ole koskaan nähnyt pitkähiuksista aineiden käyttäjää ja aineiden käyttäjät kuuluu alempaan sosiaaliluokkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5. Yritä nyt edes.
Mitä yrität sanoa?
Huoh. Oikeasti, siinä vaiheessa kun sinut on todettu trolliksi, niin kannattaa laittaa uutta matoa koukkuun. Seuraavalla kerralla kirjoitat vähän uskottavamman aloitusviestin, aihe oli ihan hyvä. Kyllä se siitä!
Miksi pidät tätä trollina? En tiedä missä päin suomea asut mutta joensuussa ihmiset kiertää siilitukkaisen kaukaa koska ysärillä oli niin paljon skinejä, niin mieltävät siilitukkaisen väkivaltaiseksi ja arvaamattomaksi. Sit nykyajan ilmapiiri niin saa poika tyytyä muuhun hiustyyliin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5. Yritä nyt edes.
Mitä yrität sanoa?
Miksi pidät tätä trollina? En tiedä missä päin suomea asut mutta joensuussa ihmiset kiertää siilitukkaisen kaukaa koska ysärillä oli niin paljon skinejä, niin mieltävät siilitukkaisen väkivaltaiseksi ja arvaamattomaksi. Sit nykyajan ilmapiiri niin saa poika tyytyä muuhun hiustyyliin
Kyllä meillä täällä Joensuussa skinit oli ihan kaljuja.
Mitä itse tykkäisin jos joku toinen päättäisi miten hiuksesi leikkaat?
0/5. Yritä nyt edes.