Vierailija

Mul on ongelma. Mul on ollu sellast vähä ruskeeta vuotoo jota kestäny nyt ehkä 4 päivää. Menkat loppu viime viikol ja tää ehkä jatku siitä. Tää sama tais olla myös viimeks ku menkat loppu mut se ei kestäny näin kauaa. Lisäks viimeks ku harrastettiin seksii poikaystävän kans niin mulle tuli sellanen pieni haava tonne alapäähän. Se kyl parantui ehkä jo päivässä. Me ei oo käytetty nyt muutamaa viikkoon mitää ehkäsyy ja ollaan oltu muutaman kerran. Mut ollaan sit vaan keskeytetty. Pelkään et oon saanu jonku taudin. Mul on ollu viimeks joku muu joskus viime vuoden puolella ja se oli kans kännis ilman ehkäsyy. Eikä nyt mitää saarnaa vaa kertokaa kokemuksii et mitä oireita teil on ollu jos ootte saanu esim klamydian. Ja miten täst kehtaa puhuu poikaystävälle. Ja jos mul ois jotai nii sit en ees tietäs onks se tarttunu poikaystävält vai silt yhenyönjutulta. Kävin testeis viime kesänä ja sillo ei ollu mitää...

• ylös 1
  • alas 4

Kommentit (5)

Vierailija

Raskauttako yritätte? Session ilManninen ehkäisyä
Mene testeihin, testauta sitten kaikki hiv, herpes, kuppa, klamydia, hepatiitti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei yritetä raskautta. Mulle ei vaan sovi oikee mikää ehkäisy. Kondomikaan ei tunnu hyvältä... juoksin kyl testeis jo viime vuonna eikä ollu mitää mut sen jälkee ollu vaa nää kaks... miten herpes testataa?
-ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat