Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alapään ulkonäkö useamman synnytyksen jälkeen-gallup

Vierailija
02.05.2017 |

Itselläni synnytyksistä vuosia, emättimessä jonkinlaista seinämien laskeumaa, edelleen tursuaa kudoksia ulos emättimen reiästä jos peilillä katsoo. Kohdunlaskeumaa se ei ole, mutta kudokset muuten jääneet "roikkumaan". Ei ole auttanut mitkään jumpat siihen, harrastan urheilua ja lihakset hyvässä kunnossa. Onko teillä muilla vähintään 2 lasta synnyttäneillä emättimen ulkonäkö muuttunut?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuttunut mitenkään. Onneksi ymmärsin synnyttää sektiolla.

Vierailija
2/8 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta. 3 kg ja 4,5 kg. Alapää ei muuttunut yhtään. Aukko ei ole avonainen. Reikää en ole venytellyt ja katsonut. Tiukka on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
4/8 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikä on isompi ja kudosta römpsöttää ulos. Ennen synnytyksiä en varmaan alapäätäni monta kertaa katsonut, mutta silloinhan mitään reikää ei oikeastaan näkynyt saati seinämää puskenut ulos. Neljä lasta, mm.perätilasynnytys.

Vierailija
5/8 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpyhuulet hieman turpeammat kuin ennen. Neljä lasta.

Vierailija
6/8 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin on pakko tähän tunnustaa että rehellisesti sanoen en muista ikinä katsoneeni alapäätäni niin tarkkaan ennen synnytyksiä ja jos katsoinkin niin en ollenkaan muista että näyttikö se jotenkin erilaiselta silloin. Silsipä aina mietinkin että mistä mä voin tietää että näyttääkö mun alapää synnyttäneeltä vai ei. En minä tiedä! Ei ole ex-mies eikä sen jälkeiset kaksi miestä valittaneet. Ja olivat pitempiä tuttavuuksia. En nyt toki ole joutunut kaapimaan mitään alapäästä valuvia ulokkeita kasaan että siitä päättelen asian olevan ihan ok.

Vierailija
7/8 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se jonkin verran on muuttunut, mutta minusta ihan ok "nätti" edelleen. Ei mitään häiritsevää. Kaksi lasta alateitse, 3.9kg ja 3.5kg.

Vierailija
8/8 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuttunut. Emättimen aukko on  röpelöinen ja sitä punertavaa emättimen seinämää näkyy, mulla tuli myös sisäisiä repeämiä synnytyksissä, osa tikattiin, osa parani itsekseen.  Kauniita nahkalirpukkeita yms vekkejä näkyy siinä kudoksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi