Mikko Kuustosen uusi levy
Poikaystäväni osti Kuustosen levyn ja yllätyin että sehän on tosi hyvä. Olen kuullut siltä jotain vanhoja hittejä mutta tää uus on mielestäni parempi kuin vanhat hitit.
Jotenkin olen pitänyt sitä sellaisena turhannaurajana.
Kommentit (16)
Kuustonen on aina ollut helvetin hyvä.
Agricolankatu 11 on uuden levyn nimi.
Paskaa musiikkia kirjoitti:
Vastenmielinen teeskentelijä.
Samaa mieltä. 80-90-luvulla olin ihailijansa ja pidin tosi mahtavana tyyppinä mutta en todellakaan enää.
Minustakin Hietaniemi oli hieno. Ihanan synkkä. Harmi että en nuorempana käynyt keikoillansa.
Miehestä en tiedä mitään mutta sen musiikki on aina kolissut kovaa.
Eikös hän ole itse asiassa aika hengellinen kaveri?
Vierailija kirjoitti:
Miehestä en tiedä mitään mutta sen musiikki on aina kolissut kovaa.
Myös (ensimmäinen?) äänite "Jää kuuntelemaan"?
Vierailija kirjoitti:
Eikös hän ole itse asiassa aika hengellinen kaveri?
Ei taida olla enää.
Jo on sensuuria :O
Monessa ketjussa on oikeasti erittäin kyseenalaisia kommentteja ja niitä ei poisteta mutta salamannopeasti katosi aika harmiton mielipide tässä.
Diggasin sen musaa 90-luvulla. Näitä kahta uutta levyä en ole kuullutkaan. Voisi käydä poimimassa. Mielestäni Kuustonen on tehnyt aina musiikkinsa hyvin. Tv-persoonasta en ole oikein mitään mieltä.
Minuakin kiinnostaa tämä että mitä hän on teeskennellyt ja missä?
Vierailija kirjoitti:
Jo on sensuuria :O
Monessa ketjussa on oikeasti erittäin kyseenalaisia kommentteja ja niitä ei poisteta mutta salamannopeasti katosi aika harmiton mielipide tässä.
Moderoinnissa ei ole ikinä mitään linjaa.
Yllätyin kun tämä ei ollut taas "jonne nostaa ketjun vuodelta 2008" -ketju.
Kuustosen levyt on aina olleet ihan jees.
Ai onko siltä tullut uusi levy? Edellinen eli Hietaniemi on yksi lemppareistani. Törkeän hieno. Täytyy varmaan hankkiutua levykauppaan. Mikä sen levyn nimi on?