Vierailija

Mennään suoraan asiaan. Olen tässä jo neljä hakemusta eräälle työnantajalle tehnyt noin puolen vuoden sisällä, ilman, että minua olisi mitenkään noteerattu kyseisessä paikassa. Nyt siellä olisi taas ihan samanlainen - omasta mielestäni minulle passeli - tehtävä auki. Vieläkö minun kannattaa laittaa ne suurin piirtein samansisältöiset paperit sisään vai pitääkö jo uskoa, etten ole ko. firmalle kiinnostava tyyppi?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (7)

Vierailija

Jos pääsee haastatteluun muttei tuu valituksi niin en kyl enää hakisi.. Muutoin kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hae toki, jos olet oikeasti kiinnostunut. Ei siinä mitään häviä. Ehkä tällä kertaa tärppää ja pääset haastatteluun.

Vierailija

Laita hakemus ja soita perään myöhemmin ja kysy että ovatko lukeneet hakemuksesi ja mainitse että olet hakenut paikkaa aikaisemminkin. Jos et silti pääse haastatteluun niin sitten antaisin sinuna olla.

Vierailija

Olen työtön ja hain itsenäisesti erääseen paikkaan, johon en päässyt. Sain Te-keskukselta 2 kertaa kyseiseen työpaikkaan osoituksen. Mitähän kyseisessä työpaikassa mahdataan ajatella, kun kerran hylätty hakee vielä 2 kertaa samaa paikkaa? Hullun leimanhan sitä saa otsaansa.

Vierailija

Kyllä minä muutaman kerran voisin hakea samaan paikkaan. Tosin yksi työpaikka on itselläni pannassa, koska ilmoitus on jatkuvasti mollissa. Eli ts. ei sinne kukaan kelpaa. Harmi vain, koska se oli todella mielenkiintoinen työ ilmoituksen perusteella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen työtön ja hain itsenäisesti erääseen paikkaan, johon en päässyt. Sain Te-keskukselta 2 kertaa kyseiseen työpaikkaan osoituksen. Mitähän kyseisessä työpaikassa mahdataan ajatella, kun kerran hylätty hakee vielä 2 kertaa samaa paikkaa? Hullun leimanhan sitä saa otsaansa.

Sanopa muuta, itselleni kävi samalla tavalla. Te-keskus tuntuu oikein nauttivan siitä kun saa nöyryyttää. Viimeksi kysyin että oletko tosissasi että minun pitää hakea neljännen kerran samaan paikkaan vaikka ammattitauti estää sitä työtä tekemästä enkä koskaan ole sinne tullut valituksi, edes haastatteluun? Kyllä, oli virkailijan vastaus. Oli kyllä lähellä etten huutanut "saatapeetä" puhelimessa. Karenssihan siitä olisi tullut jos en olisi hakenut. Laitoin sitten hakemukseen suoraan selityksen että ammattitauti estää työtä tekemästä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat