Vertaistukea kaljuuntuvalla naiselle
Onko muita samasta vaivasta kärsiviä? Olen 26-vuotias, ja hiusraja lähtenyt hiipimään ohimoilta ja edestäkin jo harventunut. Ongelma on todennäköisesti perinnöllinen, meidän perheen miehet kaljuuntuivat nuorina. Rassaa todella paljon tämä asia, mulla on vielä tosi ohuet hiukset, niin alkaa kohta olla kaiken kansan nähtävillä tää ongelma.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Onko muita samasta vaivasta kärsiviä? Olen 26-vuotias, ja hiusraja lähtenyt hiipimään ohimoilta ja edestäkin jo harventunut. Ongelma on todennäköisesti perinnöllinen, meidän perheen miehet kaljuuntuivat nuorina. Rassaa todella paljon tämä asia, mulla on vielä tosi ohuet hiukset, niin alkaa kohta olla kaiken kansan nähtävillä tää ongelma.
Mun kaverini, nyt lähemmäs 24v alkoi hiusten lähtö ja harveneminen jo 20v tienoilla. Sitä tutkittiin ja todettiin tämä alopecia, ajoi vuosi sitten kaljuksi kun tukka näytti reikäjuustolta. Harmi että osui juuri hänelle kun on niin naisellinen nainen, osa naisistakin vetää muuten vaan kaljuiksi ja nauttivat siitä.
Itselläni lähti hiukset jo nuorena alopecian takia. Kyllä sitä oppii hyvin kaljuna elämään, kun on pakko. Sulta nyt ei välttämättä kaikki hiukset onneksi lähde ja voi mennä ohikin ja hiukset kasvaa takaisin. Mutta onneksi nykyään on todella hyviä peruukkeja, joita ei todellakaan erota peruukeiksi. Tsemppiä mielettömästi.
up