Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodissa työtön harjoittelija.

Vierailija
02.05.2017 |

Kyseli minulta missä olen työssä kun vein lapsen. Eikö voitaisi edes alkeellisia asioita näille opastaa, asiakkaiden tietoja ei udella.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla saatana murheet.

Miksi etä voinut kertoa missä olet töissä? Tuskin olet mikään huippusalainen agentti.

Olisit voinut myös sanoa että mitä se sinulle kuuluu?

Vierailija
2/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niilähän on nykyisin huomioliivit, joissa lukee, että olen työtön harjoittelija. Ei vahingossakaan työkokeilija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi veit päiväkodista lapsen? Pienempi paha se on udella muiden työpaikkoja kuin varastaa lapsia.

Vierailija
4/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha louksuttaa leukojaan. Hän sanoi olevansa sellainen työtön työssäharjoittelija ja mun päivän tekemiset ei varmaan hänelle kuulu?

Vierailija
5/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
6/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaan tyytyväinen että siellä on yks pari käsiä lisää hoitamassa lapsia!

Vierailija
7/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet itse työtön, löhöät kotona mutta viet lapsen hoitoon?

Vierailija
8/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä työtön mutta en löhöile kotona vaan hoidan nuorempia kaksosia. Minulla tähän on oikeus.

Vierailija
9/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän se sellainen työtön työssäharjoittelija on?

Ota seuraavalla kertaa selvää oikeista termeistä ennekuin yrität provota.

Vierailija
10/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha louksuttaa leukojaan. Hän sanoi olevansa sellainen työtön työssäharjoittelija ja mun päivän tekemiset ei varmaan hänelle kuulu?

Mitä on louksuttaa.

Ai että vaikutat sydämmelisseltä ihmiseltä. Sano suoraan jos et halua puhella henkilökunnan tai harjoittelijoiden kanssa.

Vierailija
11/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä työtön mutta en löhöile kotona vaan hoidan nuorempia kaksosia. Minulla tähän on oikeus.

Onko nimesi kenties Jaana ja sukunimi alkaa K kirjaimella

Vierailija
12/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se työtön harjoittelija voi pian olla sijainen ja hoitajien valitettavasti kuuluu tietää missä vanhempi on ja mistä saa kiinni jos jotain sattuu lapsellesi

Vierailija
13/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ääliö ajatteli, että on kohteliasta yrittää small talkata vanhempien kanssa eikä olla vaan tuppisuuna naama norsulla.

Vierailija
14/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep,taas näitä vanhempia,itse ollaan kotona nuorempien kanssa ja vanhin,ehkä 1,5v-2v.tuodaan VIRIKE-hoitoon ,kun on niin raskasta,ja lapsi tarvii kavereita.Se pieni tarvii ÄIDIN .Sitten mamma käy vauvojen kanssa pikkuisen lattella ja shoppaamassa ja muksu itkee tän ajan päiväkodissa ,että missä äiti on.Äkkiä vaan pois kotoa,jaloista pyörimästä,ettei äidin  HARRASTUKSET häiriinny.Pidät varmaan kersaasi 7-17 tarhassa.?

T:päiväkodin LASTENHOITAJA

Vierailija
15/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on työharjoittelija jos harjoittelun jälkeen otetaan töihin. Nyt epäilisin sen olevan orja.

Vierailija
16/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minämuu kirjoitti:

Jep,taas näitä vanhempia,itse ollaan kotona nuorempien kanssa ja vanhin,ehkä 1,5v-2v.tuodaan VIRIKE-hoitoon ,kun on niin raskasta,ja lapsi tarvii kavereita.Se pieni tarvii ÄIDIN .Sitten mamma käy vauvojen kanssa pikkuisen lattella ja shoppaamassa ja muksu itkee tän ajan päiväkodissa ,että missä äiti on.Äkkiä vaan pois kotoa,jaloista pyörimästä,ettei äidin  HARRASTUKSET häiriinny.Pidät varmaan kersaasi 7-17 tarhassa.?

Jos ei ole mitään neuvolassa herännyttä huolta lapsen kehityksen vaarantumisesta vain kotioloissa ollessa jolloin virikehoito on tarpeen niin tuollaisille äideille ja lapsille sopii erittäin hyvin esim srk:n tarjoamat Perhekerhot tai MLL:n Perhekahvilat jne.

Ihan oikeassa olet lastenhoitaja.

Vierailija
17/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän se sellainen työtön työssäharjoittelija on?

Ota seuraavalla kertaa selvää oikeista termeistä ennekuin yrität provota.

Valitettavasti on mahdollista, ettei ole provo. Kunnat joutuvat maksamaan sakkoa jos eivät saa työmarkkinatuella olevia siivottua pois tilastoista, joten työkkäri komentaa karenssin uhalla 'työharjoitteluun' tai 'työkokeiluun'

Vierailija
18/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko itse tyytyväinen, jos lastasi hoitaisi karenssin uhalla päiväkotiin pakotettu lapsia vihaava vela? Joissakin kaupungeissa (Oulu?) ei tarvitse toimittaa rikosrekisteriotetta, jos työskentely lasten parissa kestää alle 3 kk. 

Vierailija
19/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko itse tyytyväinen, jos lastasi hoitaisi karenssin uhalla päiväkotiin pakotettu lapsia vihaava vela? Joissakin kaupungeissa (Oulu?) ei tarvitse toimittaa rikosrekisteriotetta, jos työskentely lasten parissa kestää alle 3 kk. 

Sen vihan voi sitten kohdistaa hallitukseen joka näitä päätöksiä tekee ja kuntaan ja te-toimistoon joka pakottaa epäsopivan ihmisen karenssin uhalla lapsia hoitamaan, ei siihen orjaan.

Vierailija
20/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minämuu kirjoitti:

Miten voi olla välimerkkien käyttö noin vaikeaa?