Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittävää tuo Iltasanomien Putin-vaino

Vierailija
02.05.2017 |

Kaikki negatiivinen pitää perkele ettiä, nyt oli kuulemma liioitellut Sotsin gp-kisan yleisömääriä!!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yllätys, että suomalainen lehdistö on rähmällään länteen päin.

Vierailija
2/27 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän siitäkin jotain uutisoida, ja kun positiivisia ko. henkilöstä ei kaivamallakaan löydy pitää sitten kirjoittaa jotain kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen lehdistö ei ole oppinut mitään historiasta. Mahtimiesten solvaaminen voi kostautua myöhemmin.

Hitler talvisodan aikana: "En juurikaan kunnioita Pohjoismaita. Valtaantulostani lähtien Norjan, Ruotsin ja Suomen sanomalehdet ovat kilpailleet minun loukkaamisessani ... Minulla ei todellakaan ole mitään syytä tuntea ystävyyttä maita kohtaan, joiden lehdistö on kohdellut minua niin epäkunnioittavasti. Saksa sentään auttoi vuonna 1918 von der Goltzin joukoilla Suomea vaikeassa tilanteesta, joten minusta meillä on oikeus odottaa suurempaa kiitollisuutta ja huomaavaisuutta kuin mitä meille on osoitettu."

Vierailija
4/27 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo paranoija on nykyinen todellisuus. Pysykää järjissä siitäkin huolimatta identiteettejämme murretaan ammattivoimin.

MUTTA SUOMALAINEN EI MURRU ! Eihän?

Vierailija
5/27 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomettuminen rules

Vierailija
6/27 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLÖS YHTENÄ MIEHENÄ NYT SUOMEN ONNEA VALVOMAAN- propagandaa vastaan !

Vierailija
7/27 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua enemmänkin nauratti otsikon "valkoinen valhe" ei Putlerin suusta kuule muuta kuin valheita joten siinä mielessä tämä uusin oli kyllä sieltä valkoisimmasta päästä mutta ko. herran osalta uutinen olisi ollut jos olisi kerrankin puhunut totta.

Vierailija
8/27 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa tämä on sitä. Juuri eilen luin, että vauva.fissä Venäjä trolleja.

Vierailija
9/27 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Pietarissa kevät pitkällä ap?

Vierailija
10/27 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa tämä on sitä. Juuri eilen luin, että vauva.fissä Venäjä trolleja.

Nämä Venäjän trollit -satu on vain mustamaalausta. Jotkut ihmiset uskoo tällaistakin sontaa.

Vierailija
11/27 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puttepossu on pahimman luokan massamurhaaja, tiedä se.

Vierailija
12/27 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun fanittama suurvalta voittais sun fanittaman suurvallan!

Vierailija
13/27 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putikan Tehdas on saanut työläisten juhlapäivän kunniaksi vähän palkkarahnaa jostain :D

Vierailija
14/27 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä sen näkee, kuinka lehdistö on onnistunut kääntämään kansan päät. Jos sanoo yhdenkin positiivisen asian Venäjästä, niin leimataan heti Putinin trolliksi. Veikkaan, että tuo koko trolliasia on lehdistön keksimä lyömäase, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Vierailija
15/27 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah! Ketä nää Venäjä trollit oikeasti on? Painukaa nyt sinne psykoosiin Putinin ja Bäckmanin kanssa.

Vierailija
16/27 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä lailla ne Trumppiakin vainoavat. Kannattaako kerätä kaikkien vihat Suomen niskoille?

Vierailija
17/27 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että tuo koko trolliasia on lehdistön keksimä lyömäase, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Veikkaa sinä vain. Minä puolestani veikkaan että ei ole sattuma, että ympäri maailman nämä ns. kriittiset nettifoorumit maalaavat lehdistöstä ja valtamediasta viholliskuvaa tasan samoilla sanavalinnoilla.

Vierailija
18/27 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että tuo koko trolliasia on lehdistön keksimä lyömäase, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Veikkaa sinä vain. Minä puolestani veikkaan että ei ole sattuma, että ympäri maailman nämä ns. kriittiset nettifoorumit maalaavat lehdistöstä ja valtamediasta viholliskuvaa tasan samoilla sanavalinnoilla.

Sillä ei tietenkään ole mitään tekemistä sen kanssa että ympäri Eurooppaa valtamedia on alkanut laulaa punavihreää avoimia rajoja palvovaa evankeliumia?

Tuon tyyppisiä sanavalintoja juuri tarkoitin.

Vierailija
19/27 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei tietenkään ole mitään tekemistä sen kanssa että ympäri Eurooppaa valtamedia on alkanut laulaa punavihreää avoimia rajoja palvovaa evankeliumia?

Kyse ei ole sattumasta. Venäjän harjoittamaa informaatiosotaa tutkinut Saara Jantunen on kuvannut, miten Venäjä hyödyntää suomalaista eripuraa.

”Venäjän narratiivin hienous on siinä, että se on Nato-vastainen, EU-kriittinen, homofobinen ja rasistinen”, Jantunen totesi joulukuussa Suomen Kuvalehdessä.

Mitä useamman suomalaisen pää saadaan tällä hölynpölyllä pyörälle, sitä parempi - ainakin Venäjän propagandisteille.

Neuvostoliiton voiman päivinä kommunismille myönteisiä länsimaisia intellektuelleja oli tapana kutsua hyödyllisiksi idiooteiksi.

Meidän aikamme hyödyllisiä idiootteja ovat MV-lehden propagandan hyväuskoiset levittäjät.

http://m.kauppalehti.fi/uutiset/venajan-trollit-ja-mv-lehti-holmoilevat…

Vierailija
20/27 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon tyyppisiä sanavalintoja juuri tarkoitin.

Nyt kun vielä todistat että Pietari valitsi sanani minulle enkä minä itse.

Valitset toistaa Pietarin narratiivia. Sivuseikka, teetkö sen ohjeistettuna vai ehdollistettuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän