Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ei, en ole raskaana, kunhan pohdin.

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (14)

Vierailija

Jos nainen haluaa abortin niin sitten tehdään abortti koska ei ketään voi pakottaa kantamaan ja synnyttämään lasta jota ei halua.

• ylös 42
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Niin ei miehellä ole tuohon mitään sanomista.Isäksi haluavan miehen kannattaa etsiä nainen joka haluaa lapsia.

• ylös 25
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan on aina kiinni vittupäälehmän mielihaluista.

Sulla taitaa olla henkisesti aika paha olla.

• ylös 25
  • alas 2
Vierailija

Nainen tuon viimekädessä taitaa päättää. Kyllä se vaan on niin, että edelleenkin on mies helpommin pakotetettavissa isäksi kuin nainen äidiksi. (- Siis, jälkimmäinen, jos tilanne olisi vastakkainen).

Vierailija

ei muu auta kuin ottaa jalkavaimo, jonkan kanssa lapsia sitten hankkii. itselläni on tuollainen järjestely. minulla on vaimo josta pidän hyvää huolta ja hänen kanssaan en aio lapsia tehdä ettei hänen vartalonsa menisi pilalle. sitten minulla on kaksin kappalein epävirallisia vaimoja. toisen kanssa minulla on yksi lapsi ja toisen kanssa kaksi lasta. kaikki kolme lasta olen tunnustanut ja maksan lasten äiteille riittävät elatusmaksut.

Vierailija

Ennen kaikki lapset synnytettiin. Miehet ovat kehittäneet paljon teknologiaa vapauttaakseen naiset biologian kahleista ja miehistä itsestään. Silti puhutaan jostain pahasta patriarkaatista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ei muu auta kuin ottaa jalkavaimo, jonkan kanssa lapsia sitten hankkii. itselläni on tuollainen järjestely. minulla on vaimo josta pidän hyvää huolta ja hänen kanssaan en aio lapsia tehdä ettei hänen vartalonsa menisi pilalle. sitten minulla on kaksin kappalein epävirallisia vaimoja. toisen kanssa minulla on yksi lapsi ja toisen kanssa kaksi lasta. kaikki kolme lasta olen tunnustanut ja maksan lasten äiteille riittävät elatusmaksut.

Sääli perimän kannalta. 

Vierailija

Miehellä on kuitenkin juridinen tekijänoikeus spermaansa jolla lapsi on pantu alulle, että...

• ylös 0
  • alas 11
Vierailija

Kamala tilanne miehelle mutta naisen kroppa eli naisen päätös. Toki mies voi yrittää painostamatta keskustella jos nainen suostuisi synnyttämään lapsen ja antamaan sen sitten miehelle kasvatettavaksi mutta jos nainen haluaa abortin niin hän sen saa. 

Vierailija

Jep näinhän se menee, eli nainen tekee päätökseen. Mulla oli joskus tollainen tilanne, lääkäri kyllä kysyi multa mikä oli isän kanta ja kerroin, mutta ei sillä tietenkään ollut mitään vaikutusta aborttiin.

Vierailija

No minä synnytin, kun en keksinyt riittävän painavaa syytä olla synnyttämättävaikka siinä hetkessä lapsi tuntui maailmanlopulta enkä olis halunnut äidiksi. Mielestäni vain "mutku mä en haluu" ei ollut riittävä syy aborttiin kun mies oli ihan onnessaan, että hänestä tulee isä ja meillä oli kuitenkin talous kohdallaan, vakityöt, asuntolainan maksu hyvällä mallilla ja tukiverkot kunnossa. Mä olin kotona 3kk ja menin töihin ja mies jäi koti-isäksi. Kyllä mäkin lasta rakastan ja en luopuis äitiydestä mistään syystä, mutta jos ero tulis niin musta tulis etä-äiti.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat