Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Kaivarissa oikein tapahtui?

Vierailija
01.05.2017 |

Ketkä siellä riehuivat?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella oli tosi hauskaa, ei tosin kaikilla.

Vierailija
2/9 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtitietojen mukaan siellä oli nuorisoporukoiden seassa liikkunut jotain epämääräisempää sakkia, joka oli huvikseen hakannut satunnaisia vastaantulijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäistapauksia.

Vierailija
4/9 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olivatko turviksia vai kauemmin Suomessa asuneita?

Aivan sama. Kaikki juna kuljettaa.

Vierailija
5/9 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessat olivat luultavasti syttyneet itsestään kaasujen räjähtäessä. Ihan kuten autot voivat itsestään syttyä. Joka tapauksessa syyllisiä ei löydy Ruotsin malliin.

Vierailija
6/9 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihapuheen syytä?

Vierailija
7/9 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni mukaan siellä oli melko paljon porukkaa, mut enemmänkin olisi mahtunut. Osa oli enemmän humalassa kuin toiset. Aikuisia auttajia oli seassa. Puisto alkoi tyhjentyä klo 23 aikaan. Ilmeisesti silloin poliisi alkoi sitä tyhjentää. Tytär ei huomannut mitään kummallista eikä poliisejakaan. Oli kotona puoli yhden maissa.

Vierailija
8/9 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, muut itse tuli vietettyä teininä 90-luvulla kaikki vaput sun muut Kaivarissa. Valitettevasti tiedän monta tapausta, jossa joku raiskattiin ja esim. mun päälle hyökkäsi kerran tyttöjengi, joka yritti ryöstää minut jne jne. Ja silloin ei vielä maahanmuuttajia Suomessa juuri ollut (eikä noihin tapauksiin yhteeenkään liittyny mamut). Näyttää siltä, että meno pysynyt samana. Miksi ihmeessä päästätte lapsenne tuonne?

Vierailija
9/9 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, muut itse tuli vietettyä teininä 90-luvulla kaikki vaput sun muut Kaivarissa. Valitettevasti tiedän monta tapausta, jossa joku raiskattiin ja esim. mun päälle hyökkäsi kerran tyttöjengi, joka yritti ryöstää minut jne jne. Ja silloin ei vielä maahanmuuttajia Suomessa juuri ollut (eikä noihin tapauksiin yhteeenkään liittyny mamut). Näyttää siltä, että meno pysynyt samana. Miksi ihmeessä päästätte lapsenne tuonne?

Kiinnostaa, että miksi alapeukut tähän, jos kerron omista kokemuksistani? Ja samat urpot syyttää valtamediaa vääristelystä, mutta silti itse haluavat uskoa vaan tietynlaista totuutta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän