Vierailija

Mielestäni nuohoojan työ sopii paremmin miehelle.

• ylös 1
  • alas 25

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Naiselle: lentokapteeni tai perämies. Tai ylipäätään sellainen homma, missä on vastuussa ihmishengistä.

• ylös 10
  • alas 57
Vierailija

Naisille tuntuu sopivan vain lisääntyminen, tämän päivän ketjuista päätellen. Miehet kantakoot vastuun, ajattelee palstamamma.

• ylös 7
  • alas 27
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mun mielestä on ihan turha lokerikoida ammatteja sukupuolen mukaan ellei työssä toimiminen nyt ole fyysisesti ihan mahdottomuus.

• ylös 39
  • alas 2
Vierailija

Miehelle ei mikään, jossa on liikaa valtaa. Miehet käyttävät valtaa aina väärin.

• ylös 32
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naiselle: lentokapteeni tai perämies. Tai ylipäätään sellainen homma, missä on vastuussa ihmishengistä.

Jaa niin kuin esim. Hoitotyö?

• ylös 38
  • alas 1
Vierailija

Naiset ovat vastuunpakoilijoita, joten naisille sopii se suojatyöpaikka opettajana tai hoitajana.

• ylös 10
  • alas 36
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pillerin kiikuttaminen onnistuu jopa koulutetulta apinalta.

• ylös 6
  • alas 29
Vierailija

No ehkä gynet vois olla naisia ja urologit miehiä. emt, ei oikein syytä lokeroitiin kun kaikki voi tehdä kaikkea.

• ylös 14
  • alas 6
Vierailija

Gynekologi ei sovi tippaakaan miehelle, mun mielessä miehet ei saisi edes erikoistua gyneksi. Sama juttu naiset urologeina.

• ylös 8
  • alas 30
Vierailija

Joku sama yks ja katkera mies täällä haukkuu naisia kun ei itse ole saanut ikinä :DD voivoi

• ylös 18
  • alas 3
Vierailija

Palomies. Vaikka pääsisi sen fyysisen testin läpi niin naisen mahikset vammoihin on huomattavasti korkeammat. Naiselta menee esimerkiksi nilkat helpommin rikki. Sille ei mahda mitään, se on biologiaa.

Kai suurin osa naisista voi myöntää että jos olet tajuttomana kutoskerroksessa niin luotat enemmän siihen että mies jaksaa hakata kirveellä sen oven rikki savussa ja maski+varusteet päällä, ja kantaa sen ruumiisi alas.

• ylös 13
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joku sama yks ja katkera mies täällä haukkuu naisia kun ei itse ole saanut ikinä :DD voivoi

Mikähän maapallon keskipiste kuvittelet olevasi?  Suomilehmään en koskisi edes nyrkillä.

• ylös 4
  • alas 15
Vierailija

Ei oo olemassa mitään miesten ja naisten ammatteja, vaan kaikkiin ammatteihin sopii mies ja nainen. Riippuu ihmisestä, ei sukupuolesta

• ylös 19
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mikähän maapallon keskipiste kuvittelet olevasi?  Suomilehmään en koskisi edes nyrkillä.

No etpä sä ketään koskaan saisikaan. :D

• ylös 16
  • alas 2
Vierailija

Kätilö tai synnytyslääkäri ei sovi tippaakaan miehelle. Miehet eivät tiedä mitään synnytyksestä.

• ylös 2
  • alas 24
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pillerin kiikuttaminen onnistuu jopa koulutetulta apinalta.

Muistathan tämän, kun joskus joudut sairaalahoitoon vuodepotilaaksi.

• ylös 19
  • alas 2
Vierailija

Nainen varastotyössä. Yli 5 kg painoiset tavarat jätetään lattioille lojumaan kun "en jaksa nostaa hyllyyn" Näin meidän työpaikalla

• ylös 5
  • alas 22

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat