Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lindström sairastui kakkostyypin diabetekseen ja verenpainetautiin. Maria Guzenina vaan vittuilee sairastuneelle ihmiselle ja sanoo että Lindström vaan esittää ja "uhriutuu".

Vierailija
01.05.2017 |

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. elintavoilla hankittuja sairauksia. Ja mä en laborantin koulutuksella kehtais paljoa ministerin- saati kahden- salkkua kanniskella. Sori, mut ahneus, tyhmyys ja elämäm koululaisen elämäntavat paistaa kauas ja kovaa..

Vierailija
22/89 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut itsekään hehkeimmillään ministerinä. 

Vuonna 2013 ei edes osallistunut linnanjuhliin, veikkaan että flunssa oli tekosyy ja kauniin naisen itsetunto oli romuna. 

Tässä vertailua 2011 ja aiemmat vuodet

http://www.mtv.fi/viihde/muut/artikkeli/guzenina-richardsonin-tatimaine…

Ministeri-look

http://yle.fi/uutiset/3-6592689

Vähän asian vierestä mutta on se kyllä syvältä miten naisten ulkonäköä saa arvostella ja suorastaan kuuluu asiaan, mutta miehet saavat olla millaisia mätisäkkejä hyvänsä ja sehän on ihan ok... Arvosteliko Maria tuossa jutussa siis Lindströmin ulkonäköä, en lukenut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taideta vaatia lääkärintodistusta eduskuntaan päässeiltä. On luultavaa et Lindströmillä on ollut molemmat taudit jo kauan ja jos ei ole tutkittu eikä käynyt lääkäris.

Ollut tietämätön kuten suurin osa suomalaisista on. Diabetes ja verenpainetauti on monilla, jotka eivät tiedä niitä omaavansa . Siinä mielessä on " uhriutunut" on hyvin sopivaa.

Vierailija
24/89 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahalteen ymmärretty väärin. Guzenina tarkoitti sitä minkä kaikki henkisesti terveet ihmiset ymmärtää eli sairaudet eivät johdu työnteosta eikä varsinkaan työnkuvasta.

Tollaihan saadaan kaikille kansanedustajille ja ministereille lupa nostaa palkkioita vedoten liian raskaaseen ja sairastuttavaan työhön. Ihan kuin muilla aloilla ei olisi sairastumisriskiä.

Tiesitkö muuten, että kansanedustajien palkkio sairauslomista on sataprosenttinen eikä sillä ole ns. takarajaa. Kuinka kauan duunari voi nostaa täyttä palkkaa ennenkuin putoaa kelan rahoille? 

Niimpä.

Vierailija
25/89 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut itsekään hehkeimmillään ministerinä. 

Vuonna 2013 ei edes osallistunut linnanjuhliin, veikkaan että flunssa oli tekosyy ja kauniin naisen itsetunto oli romuna. 

Tässä vertailua 2011 ja aiemmat vuodet

http://www.mtv.fi/viihde/muut/artikkeli/guzenina-richardsonin-tatimaine…

Ministeri-look

http://yle.fi/uutiset/3-6592689

Vähän asian vierestä mutta on se kyllä syvältä miten naisten ulkonäköä saa arvostella ja suorastaan kuuluu asiaan, mutta miehet saavat olla millaisia mätisäkkejä hyvänsä ja sehän on ihan ok... Arvosteliko Maria tuossa jutussa siis Lindströmin ulkonäköä, en lukenut?

Anteeksi, en kuvitellut että hän vain "rumentui", kuvittelin ulkonäön huonontuneen stressin ja siitä seuranneiden elimistöllisten sivuvaikutusten vuoksi, kuten ainakin itselleni on tapahtunut. Siinä mielessä vaan ihmettelen, ettei muista omaa aikaansa ministerinä. Mutta ehkä vaan halusi tuulettaa ulkonäköpaineita ja tietoisesti muutti lookinsa vähän maanläheisemmäksi. 

Vierailija
26/89 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä pointin. Tavalliset työntekijät uupuu hallituksen päätöksistä, useat ei voi jäädä saikulle ja valittaa vaan sinnitelee töissä.

Mistähän revit tuon, että tavalliset työntekijät muka eivät voi jäädä saikulle?

Minä olen tavallinen työntekijä enkä ole uskaltanut viimeiseen 6 vuoteen olla saikulla kuin aivan äärimmäisessä tilanteessa. Syy on että työsopimukseni on aina määräaikainen tai sijaisuus, samassa työpaikassa olen nyt ollut 3-vuotta. Pomo on senverran veemäinen että jos saikuttelet hänen mielestään turhasta niin ei jatku työsopimus (sopparit suhteellisen lyhyitä aina, 3vk-3kk). Kyllä, olen yrittänyt etsiä vakituista työtä, vaan kun ei löydy/saa.

Vierailija
27/89 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä pointin. Tavalliset työntekijät uupuu hallituksen päätöksistä, useat ei voi jäädä saikulle ja valittaa vaan sinnitelee töissä.

Itselle tulee mieleen tyyppi joka jää työuupumuksesta saikulle, tulee takas ja sinnittelee pari kuukautta kunnes sama homma. Mikä edessä, irtisanoutua kun lainat niskassa? 

No jos ei töistään suoriudu, niin sitten varmaan irtisanoutuminen, tai ainakin ilmoitus että irtisanoutuminen tapahtuu, jos töitä ei järjestellä radikaalisti kevyemmiksi. Siksihän sinne töihin on otettu ja palkkaa maksetaan, että niitä töitä tulisi tehdyksi!

Jos ei asuntolainaansa pysty hoitamaan, niin sitten kämppää myyntiin tai muuta lainajärjestelyä. Muutenkin kannattaa "ehkä" suunnitella asioita vähän enemmän esim. sairastumisen varalta.

Vierailija
28/89 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuseniinan kanssa osittain samaa

mieltä. Sama mies joka on syyttänyt "herroja" siitä, että istuvat vaan laiskotellen lihomassa kun työläiset raatavat. Kun tuli "herra" niin ensimmäisenä meni pälli.

Sinänsä kutseniinan saruja jo parikymmentä vuotta kuulleena ihmettelen että ei sairaalle ihmiselle löydy myötätuntoa.

Vierailija
29/89 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmille suosittelen vegaaniruokavaliota ihan lämpimästi. Lähtee moni sairaus, esim. Verensokeri ja kolesteroli palaavat normaaliksi tai ainakin parempaan suuntaan. Paino putoaa joka alentaa verenpainetta. Yleinen elinvoima paranee. Työmaakuppiloissa ja kokouksissa saa ihan varmasti kunnollista ruokaa ja välipaloja, jos vain pyytää ja haluaa.

Vierailija
30/89 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan on mies itse tilanteensa räätälöinyt. Kahteen hommaan epäpätevä, mutta ahne vallalle.

On kuitenkin paras työministeri vuosikymmeniin. 

Oikeusministerin hommat eivät hänelle tokikaan istuneet. Siihen hommaan olisi pitänyt alun perin etsiä joku muu ja mieluiten tietenkin juristi.

Vierailija
31/89 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tavallinen työntekijä enkä ole uskaltanut viimeiseen 6 vuoteen olla saikulla kuin aivan äärimmäisessä tilanteessa. Syy on että työsopimukseni on aina määräaikainen tai sijaisuus, samassa työpaikassa olen nyt ollut 3-vuotta. Pomo on senverran veemäinen että jos saikuttelet hänen mielestään turhasta niin ei jatku työsopimus (sopparit suhteellisen lyhyitä aina, 3vk-3kk). Kyllä, olen yrittänyt etsiä vakituista työtä, vaan kun ei löydy/saa.

Eli rahanahneutesiko estää sinua saikuttamasta, kun pelkäät työsopimuksen uusimattomuutta noin hirveästi? Ja vielä "veemäinen" pomo ja silti roikut siellä niin epätoivoisesti? Huh huh.

Vierailija
32/89 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Lindström itse halunnut molempia salkkuja, vaan Sipilä, Stubb ja Soini tyhmäilivät ja halusivat vähentää ministerien määrää. Sit huomattiin, että hups, näissähän on aika paljon duunia eikä kukaan pysty handlaamaan kahta noin merkittävää ministeriötä. Tai sit ne unohti, että hallituksessa pitäis olla oikeusministeri, niinkuin Hesarin jutussa joku arveli :D Mä luulen, että Lindström tunnollisena ja työhön keskittyvänä kaverina ei vaan pystynyt/ehtinyt/jaksanut pitää huolta itsestään ja sit kävi noin. Iso kaverihan se on, ei mikään ihme että tuli verenpainetauti.

Guzenina on tyhmä. Kenenkään ei pitäisi vähätellä toisen sairauksia.

Vierailija
33/89 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuseniinan kanssa osittain samaa

mieltä. Sama mies joka on syyttänyt "herroja" siitä, että istuvat vaan laiskotellen lihomassa kun työläiset raatavat. Kun tuli "herra" niin ensimmäisenä meni pälli.

Sinänsä kutseniinan saruja jo parikymmentä vuotta kuulleena ihmettelen että ei sairaalle ihmiselle löydy myötätuntoa.

Paljonkohan kuntalaisten rahoja paloi turhaan siinä, kun Guzenina aikoinaan mekkaloi sairaalasänkyjen hankinnoista.

Vierailija
34/89 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa tulee se hetki ettei enää sinnittely auta. Jos ei pääse enää liikkumaan tai ei pysy hereillä niin pakko on jäädä saikulle vaikka "ei pystyisi".

Hyväosaisetkin yleensä sinnittelevät töissä viimeiseen asti. Ei se ole pelkkä köyhien juttu.

Itse valitin useita vuosia ja sinnittelin jaksamisen äärirajoilla. Sitten tuli täydellinen stoppi ja monta kk sairaslomaa.

Potkut sellaiselle ministerille pitää antaa

Vierailija
35/89 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan on mies itse tilanteensa räätälöinyt. Kahteen hommaan epäpätevä, mutta ahne vallalle.

Oikeusministerin hommat eivät hänelle tokikaan istuneet. Siihen hommaan olisi pitänyt alun perin etsiä joku muu ja mieluiten tietenkin juristi.

Paras? Epäonnistunut jokaisessa asiassa mitä on tehnyt

Vierailija
36/89 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olen ihmetellyt, miten Soini ei ole vielä sairastunut diabetekseen, tai voihan sillä olla se jo. Hiljainen tulehdustila sillä jokatapauksessa on. Ja sydämessä on ollut häikkää.

Vierailija
37/89 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin.. elintavoilla hankittuja sairauksia. Ja mä en laborantin koulutuksella kehtais paljoa ministerin- saati kahden- salkkua kanniskella. Sori, mut ahneus, tyhmyys ja elämäm koululaisen elämäntavat paistaa kauas ja kovaa..

Niin no, sä voit tietysti nysväillä omia juttujas ja antaa niiden, jotka kehtaa, tehdä asioille jotain, kun kerran itse et kehtaa.

Ja siihen, että sua haittaa, että tietty koulutus ei ole este tai edellytys ministeriydelle, niin voi voi. Se on kato sitä demokratiaa.

Vierailija
38/89 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras? Epäonnistunut jokaisessa asiassa mitä on tehnyt

Minua ei ainakaan kiinnosta tuon taivaallista saako työttömät töitä, pääasia että niitä nyt vihdoinkin rangaistaan kun ovat tuollaiseen elämäntilanteeseen valinneet päätyä.

t. tyytyväinen kokoomuksen äänestäjä

Vierailija
39/89 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän Lindström itse halunnut molempia salkkuja, vaan Sipilä, Stubb ja Soini tyhmäilivät ja halusivat vähentää ministerien määrää. Sit huomattiin, että hups, näissähän on aika paljon duunia eikä kukaan pysty handlaamaan kahta noin merkittävää ministeriötä. Tai sit ne unohti, että hallituksessa pitäis olla oikeusministeri, niinkuin Hesarin jutussa joku arveli :D Mä luulen, että Lindström tunnollisena ja työhön keskittyvänä kaverina ei vaan pystynyt/ehtinyt/jaksanut pitää huolta itsestään ja sit kävi noin. Iso kaverihan se on, ei mikään ihme että tuli verenpainetauti.

Guzenina on tyhmä. Kenenkään ei pitäisi vähätellä toisen sairauksia.

Turhaa perustella ettei halunnut kahta salkkua. Olisi pitänyt olla kanttia kieltäytyä. Mut jos on tyhmä ei tajua vaan ottaa pestin johon ei ole pätevyyttä eikä kykyä hoitaa. Miks joku muu on hoitanut kahta salkkua eikä ole valituksia kuulunut?

Vierailija
40/89 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme