Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua vähävaraisille perheille-ryhmä ( facebook)

Vierailija
01.05.2017 |

Ihan naurettavaksi mennyt toi touhu. Nyt sitten ylläpitäjä laittanut viestin, että esim. lippulahjoitukset menneet samoille henkilöille useita kertoja tai sitten henkilö ei olekaan ollut vähävarainen. ... En ymmärrä, että tollaset kerjäysryhmät on sallittuja. Voi auttaa muutakin kautta. Ihmiset on röyhkeitä, vaikka ryhmän tarkoitus ollut hyvä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi rupeavat nyt kontrolloimaan enemmän!

Mua inhottaa se että nää mammat kerjää siellä vaatteita, noita lippuja yms itselleen jotta rahat riittää tatuointeihin, ripsenpidennyksiin ja rakennekynsiin... Vähän kun käy katselemassa fb profiileja näiltä "autettavilta"

On mennyt maku koko ryhmään. Vaatteita olis taas 4 säkillistä mutta menköön rajan taakse mielummin.

Vierailija
2/4 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ottaisi almuja. Viekää suoraan joillekin tietämillenne lähimmäisille. Tuollaiset ryhmät on hanurista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vienyt muutamia ruoka ja vaatekasseja, ne ovat menneet oikeaan osoitteeseen, viimeksi laitoin lahjakortin ruokakauppaan, autettavaa ei paljon tuntunut kiinnostavan eli lopetin nyt tämän auttamistavan. Pienituloinen olen itsekin joten jatkossa käytän rahat oman perheen hyväksi

Vierailija
4/4 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin kanssa kun en saanut mitään kiitosta. En odota mitään ylitsevuotavaa, mutta ois ollut kiva edes yksi sana saada kuulla. Lapset säälittää, mutta täst lähin en auta tollaisten ryhmien kautta ketään. Ongelma on aikuisten rahankäytön ongelmissa, niin kannettu vesi ei kaivossa pysy