Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä teen?

Vierailija
01.05.2017 |

Mieheni neljänkympin kriisi jatkuu kolmatta vuotta. Kaikki mitä meidän perheessä on, on vain .askaa. Hän ei halua tätä elämää. Hän tekee niinpslhon töitä, että ei hänellä oikein ole montaa ystävääkään jäljellä. Eikä nekään jäljellä olevat jaksa häntä kiinnostaa. Vapun viettäminen minun ystävieni kanssa on niin rasittavaa, että sen jälkeen minun täytyy olla täysin huomaamaton, kun hän on niin .ittuuntunut taas kerran epäonnistuneeseen vappuun.

Minä yritän pitää perhettä kasassa ja pyörittää arkea, mutta tunnen kuinka sisälläni pahan mielen möykky vain kasvaa ja kasvaa, kun mies myrkyttää kaiken mukavan sanoillaan, eleillään ja asenteellaan.

Loppuuko tämä kriisi joskus?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siis yhä rakastan miestäni ja haluaisin hänen löytävän taas takaisin luoksemme.

Ap

quote=Vierailija]Mieheni neljänkympin kriisi jatkuu kolmatta vuotta. Kaikki mitä meidän perheessä on, on vain .askaa. Hän ei halua tätä elämää. Hän tekee niinpslhon töitä, että ei hänellä oikein ole montaa ystävääkään jäljellä. Eikä nekään jäljellä olevat jaksa häntä kiinnostaa. Vapun viettäminen minun ystävieni kanssa on niin rasittavaa, että sen jälkeen minun täytyy olla täysin huomaamaton, kun hän on niin .ittuuntunut taas kerran epäonnistuneeseen vappuun.

Minä yritän pitää perhettä kasassa ja pyörittää arkea, mutta tunnen kuinka sisälläni pahan mielen möykky vain kasvaa ja kasvaa, kun mies myrkyttää kaiken mukavan sanoillaan, eleillään ja asenteellaan.

Loppuuko tämä kriisi joskus?[/quote]

Vierailija
2/2 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä