Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä mies on liian vanha keulimaan polkupyörällä?

Vierailija
01.05.2017 |

Ennen mua katseltiin ihastellen. Nyt naiset tirskuvat tai hymähtelevät, vaikka mulla on NHL-lippiskin väärinpäin päässä. Joko se juna meni?
M27

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen nainen ja voin sanoa, että liian myöhäistä oppia keulimaan. Aloitin maastopyöräharrastuksen ja minun pitäisi osata keulia, jotta pääsen niiden kivien ja puunrunkojen yli.

Olenkin päättänyt opettaa myös tyttölapsille keulimista.

Vierailija
22/25 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-vuoden tietämissä. Jos siihen saakka vielä onnistuu, anna mennä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viisikymppinen nainen ja voin sanoa, että liian myöhäistä oppia keulimaan. Aloitin maastopyöräharrastuksen ja minun pitäisi osata keulia, jotta pääsen niiden kivien ja puunrunkojen yli.

No sehän sopii hienosti se sen opetus tytöillekin ja "käy  tähän nykyajan henkeen", kuten mummollani oli tapana usein sanoa, heh,heh...Kannattaa vain varoa,ettei kaatuessaan menetä vaikka muutamia etuhampaistaan, jos huonosti sattuu johonkin ojanpenkkaa vasten keulimaan.Tai henkeään,jos törmää autoon.

Vierailija
24/25 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70-vuoden tietämissä. Jos siihen saakka vielä onnistuu, anna mennä vaan.

Niin ja jos 90-vuotiasta Aira Samulinia katsoo, voisi ihan hyvin kuvitella hänet keulimassa polkupyörällä, jos sen taidon osaisi.

Vierailija
25/25 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän sopii hienosti se sen opetus tytöillekin ja "käy  tähän nykyajan henkeen", kuten mummollani oli tapana usein sanoa, heh,heh...Kannattaa vain varoa,ettei kaatuessaan menetä vaikka muutamia etuhampaistaan, jos huonosti sattuu johonkin ojanpenkkaa vasten keulimaan.Tai henkeään,jos törmää autoon.[/quote]

Opettelen maastopyörällä metsässä. Kädet tuli kipeiksi, kun yritin alkuun liikaa käsillä "nostaa". Liikkeen pitää lähteä lantiosta. ;-)

Yhden kerran kaaduin pahasti ja tuli kovat mustelmat. Kypärä tietysti on  - ehkä voisi hammassuojankin laittaa, jos nyt oikein innostuu.