Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä mies on liian vanha keulimaan polkupyörällä?

Vierailija
01.05.2017 |

Ennen mua katseltiin ihastellen. Nyt naiset tirskuvat tai hymähtelevät, vaikka mulla on NHL-lippiskin väärinpäin päässä. Joko se juna meni?
M27

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 on ihan se ylin raja.

Vierailija
2/25 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun ei enää nouse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

se 16v on aika osuva raja, sit alkaa jo säälittää wannaus

Vierailija
4/25 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 oli itsellä mielessä myös ennen ketjun avausta.

Vierailija
5/25 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinikaudelle jymähtäminen on kaikkein kauheinta. Turn offf!

Vierailija
6/25 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan.

Pyöräseuran jäsen ja erikoispyörien & pyörälajien ystävä.

Nokan hypyttämien on perustaito mm. maastopyöräilyssä - jota voi tehdä myös urbaanissa ympäristössä.

Vierailija
7/25 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen mua katseltiin ihastellen. Nyt naiset tirskuvat tai hymähtelevät, vaikka mulla on NHL-lippiskin väärinpäin päässä. Joko se juna meni?

M27

Lisään, että sinulla on väärät vaatteet ja väärä pyörä.

Aloita temppupyöräily, enduro tms.

Vierailija
8/25 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kypsyt  ja lopetat teinix keulimisen, niin tule meidän keppihevosharkkoihin.

Vierailija
9/25 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikein suosittelisi sitä (ainakaan tuolla liikenteen seassa) minkään ikäisille, enkä  muuten naisille(-kaan).Jätetään ne sirkustemput sirkuksen väelle,tai jonnekin maastoon,liikenteeltä suljetuille kentille tai radoille  ja liikutaan vaan tieliikenteessä ja polkupyöräkaistallakin muille tai itsellekään mitään uhkaavia liikennetilanteita aiheuttamatta, niinkuin periaatteessa muidenkin tielläliikkujien täytyy koittaa olla.

Vierailija
10/25 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

13v

Vierailija
11/25 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks hemmetissä pitää lopettaa elämästä nauttiminen ja leikkiminen aikuisena? Jos tykkäät keulia, jos se on susta kivaa, miks ihmeessä lopettaisit?

Vierailija
12/25 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Lelut vain paranevat, kun ikää tulee lisää.

Vierailija
13/25 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tosi symppis aloitus, sai ihan tirskahtamaan ääneen.

Vierailija
14/25 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies keulii pyörällä, kun muu ei keuli!

Vierailija
15/25 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

174

Vierailija
16/25 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun pitää moista kysyä!

Vierailija
17/25 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen onnistunut keulimaan ainoastaan 14-vuotiaana - sitä ennen en osannut ja sitä vanhempana en edes yrittänyt.

Vierailija
18/25 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että jos naisia yrittää sillä saada, niin varmaan tuo 16 vuotta. Jos taas harrastuksen tai työn puolesta puhutaan niin minun puolesta voi olla vaikka papparainen, kunhan se pyörä pysyy kontrollissa eikä tule kuskille lommoja kokoajan. Ehkä sitten jossain asiaan liittyvässä harraste,seura tai urheilutapahtumassa voisit saada ihasteluja osaksi niiltä jotka ovat siitä kiinnostuneita.  Itse en tosin moisesta välitä.

Vierailija
19/25 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keppariharrastus taitais sittenkin olla niille kaikille   polkupyöräliikenteessä  keveyen liikenteen väylillä keulijoille  se turvallisempi ja yleisesti kaikkien kannalta harmittomin vaihtoehto.

Kannatan siis lämpimästi sitä ,että ne keulijapojat vaan sieltä pyöräteiltä liikennettä tempuilllaan häiritsemästä ja ohikulkijoiden ja muiden tielläliikkujien turvallisuutta vaarantamasta ja eikun  vain salille reilusti  tyttöjen kanssa yhdessä keppariharrastuksen pariin.

Näin nuorison seurustelukin saisi sitten  ikäänkuin sen  tarvitsemansa 'piristysruiskeen'  ja löytäisi samalla tilansa ja ne  turvalliset puitteensa (..eli siis:pois kaduilta liikaa huonoille vaikutteille alttiina maleksimasta)

Kaikki nuorison liikuntaharrastus on minun mielestäni kannatettavaa,sama missä muodossa se tapahtuu.

Nuorison, varsinkin nuorten miesten ja poikien loputtoman tuntuisella  näytönhalulla (....='miehuutta','rohkeutta', pelkäämättömyyttä' riskinottokykyä'  yms.) liikenteessä voi sensijaan olla hyvin ikävät seuraukset kaikkien kannalta

Vierailija
20/25 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keppariharrastus taitais sittenkin olla niille kaikille   polkupyöräliikenteessä  keveyen liikenteen väylillä keulijoille  se turvallisempi ja yleisesti kaikkien kannalta harmittomin vaihtoehto.

Kannatan siis lämpimästi sitä ,että ne keulijapojat vaan sieltä pyöräteiltä liikennettä tempuilllaan häiritsemästä ja ohikulkijoiden ja muiden tielläliikkujien turvallisuutta vaarantamasta ja eikun  vain salille reilusti  tyttöjen kanssa yhdessä keppariharrastuksen pariin.

Näin nuorison seurustelukin saisi sitten  ikäänkuin sen  tarvitsemansa 'piristysruiskeen'  ja löytäisi samalla tilansa ja ne  turvalliset puitteensa (..eli siis:pois kaduilta liikaa huonoille vaikutteille alttiina maleksimasta)

Kaikki nuorison liikuntaharrastus on minun mielestäni kannatettavaa,sama missä muodossa se tapahtuu.

Nuorison, varsinkin nuorten miesten ja poikien loputtoman tuntuisella  näytönhalulla (....='miehuutta','rohkeutta', pelkäämättömyyttä' riskinottokykyä'  yms.) liikenteessä voi sensijaan olla hyvin ikävät seuraukset kaikkien kannalta

...ja leikki tosiaankin (ihan oikeasti) kaukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi