Minkä ikäisenä mies on liian vanha keulimaan polkupyörällä?
Ennen mua katseltiin ihastellen. Nyt naiset tirskuvat tai hymähtelevät, vaikka mulla on NHL-lippiskin väärinpäin päässä. Joko se juna meni?
M27
Kommentit (25)
se 16v on aika osuva raja, sit alkaa jo säälittää wannaus
16 oli itsellä mielessä myös ennen ketjun avausta.
Teinikaudelle jymähtäminen on kaikkein kauheinta. Turn offf!
Ei koskaan.
Pyöräseuran jäsen ja erikoispyörien & pyörälajien ystävä.
Nokan hypyttämien on perustaito mm. maastopyöräilyssä - jota voi tehdä myös urbaanissa ympäristössä.
Vierailija kirjoitti:
Ennen mua katseltiin ihastellen. Nyt naiset tirskuvat tai hymähtelevät, vaikka mulla on NHL-lippiskin väärinpäin päässä. Joko se juna meni?
M27
Lisään, että sinulla on väärät vaatteet ja väärä pyörä.
Aloita temppupyöräily, enduro tms.
Kun kypsyt ja lopetat teinix keulimisen, niin tule meidän keppihevosharkkoihin.
Enpä oikein suosittelisi sitä (ainakaan tuolla liikenteen seassa) minkään ikäisille, enkä muuten naisille(-kaan).Jätetään ne sirkustemput sirkuksen väelle,tai jonnekin maastoon,liikenteeltä suljetuille kentille tai radoille ja liikutaan vaan tieliikenteessä ja polkupyöräkaistallakin muille tai itsellekään mitään uhkaavia liikennetilanteita aiheuttamatta, niinkuin periaatteessa muidenkin tielläliikkujien täytyy koittaa olla.
Miks hemmetissä pitää lopettaa elämästä nauttiminen ja leikkiminen aikuisena? Jos tykkäät keulia, jos se on susta kivaa, miks ihmeessä lopettaisit?
Ei koskaan. Lelut vain paranevat, kun ikää tulee lisää.
Jotenkin tosi symppis aloitus, sai ihan tirskahtamaan ääneen.
Mies keulii pyörällä, kun muu ei keuli!
Itse olen onnistunut keulimaan ainoastaan 14-vuotiaana - sitä ennen en osannut ja sitä vanhempana en edes yrittänyt.
Veikkaan, että jos naisia yrittää sillä saada, niin varmaan tuo 16 vuotta. Jos taas harrastuksen tai työn puolesta puhutaan niin minun puolesta voi olla vaikka papparainen, kunhan se pyörä pysyy kontrollissa eikä tule kuskille lommoja kokoajan. Ehkä sitten jossain asiaan liittyvässä harraste,seura tai urheilutapahtumassa voisit saada ihasteluja osaksi niiltä jotka ovat siitä kiinnostuneita. Itse en tosin moisesta välitä.
Keppariharrastus taitais sittenkin olla niille kaikille polkupyöräliikenteessä keveyen liikenteen väylillä keulijoille se turvallisempi ja yleisesti kaikkien kannalta harmittomin vaihtoehto.
Kannatan siis lämpimästi sitä ,että ne keulijapojat vaan sieltä pyöräteiltä liikennettä tempuilllaan häiritsemästä ja ohikulkijoiden ja muiden tielläliikkujien turvallisuutta vaarantamasta ja eikun vain salille reilusti tyttöjen kanssa yhdessä keppariharrastuksen pariin.
Näin nuorison seurustelukin saisi sitten ikäänkuin sen tarvitsemansa 'piristysruiskeen' ja löytäisi samalla tilansa ja ne turvalliset puitteensa (..eli siis:pois kaduilta liikaa huonoille vaikutteille alttiina maleksimasta)
Kaikki nuorison liikuntaharrastus on minun mielestäni kannatettavaa,sama missä muodossa se tapahtuu.
Nuorison, varsinkin nuorten miesten ja poikien loputtoman tuntuisella näytönhalulla (....='miehuutta','rohkeutta', pelkäämättömyyttä' riskinottokykyä' yms.) liikenteessä voi sensijaan olla hyvin ikävät seuraukset kaikkien kannalta
Vierailija kirjoitti:
Keppariharrastus taitais sittenkin olla niille kaikille polkupyöräliikenteessä keveyen liikenteen väylillä keulijoille se turvallisempi ja yleisesti kaikkien kannalta harmittomin vaihtoehto.
Kannatan siis lämpimästi sitä ,että ne keulijapojat vaan sieltä pyöräteiltä liikennettä tempuilllaan häiritsemästä ja ohikulkijoiden ja muiden tielläliikkujien turvallisuutta vaarantamasta ja eikun vain salille reilusti tyttöjen kanssa yhdessä keppariharrastuksen pariin.
Näin nuorison seurustelukin saisi sitten ikäänkuin sen tarvitsemansa 'piristysruiskeen' ja löytäisi samalla tilansa ja ne turvalliset puitteensa (..eli siis:pois kaduilta liikaa huonoille vaikutteille alttiina maleksimasta)
Kaikki nuorison liikuntaharrastus on minun mielestäni kannatettavaa,sama missä muodossa se tapahtuu.
Nuorison, varsinkin nuorten miesten ja poikien loputtoman tuntuisella näytönhalulla (....='miehuutta','rohkeutta', pelkäämättömyyttä' riskinottokykyä' yms.) liikenteessä voi sensijaan olla hyvin ikävät seuraukset kaikkien kannalta
...ja leikki tosiaankin (ihan oikeasti) kaukana.
16 on ihan se ylin raja.