Vierailija

Omasta mielestä se on ehdoton turn off,en oikein tiedä mikä siinä on,ja olen mies

• ylös 9
  • alas 20

Kommentit (16)

Vierailija

Riippuu. Räppilippis on kamala kenellä tahansa ja samoin normaalilippis näyttää pahalta jos siihen on yhdistettynä joku WT-asu tai teinityyliin pakkeloitu naama ja instagram-vaatteet. Sen sijaan normaalilippis vapaa-ajalla on mielestäni ihan kiva, varsinkin jos on muuten urheilulliset vaatteet. Mielumin sellainen kun joku tätimäinen koriaineksesta tehty lierihattu.

• ylös 15
  • alas 3
Vierailija

Heheheh... Lippis on aurinkosuoja.. Jos aurinkosuoja on sinulle "turn off" .. Repesin, aamun parhaat naurut :D

• ylös 26
  • alas 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Heheheh... Lippis on aurinkosuoja.. Jos aurinkosuoja on sinulle "turn off" .. Repesin, aamun parhaat naurut :D

No miksi sitä sitten käytetään sisällä ja pilvisellä/sateisella säällä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestä se on ehdoton turn off,en oikein tiedä mikä siinä on,ja olen mies

@TuomasEnbuske

#TuomasEnbuske

Niin ap, lippiksen lipanhan on tarkoitus suojata silmiä auringolta joten evvk

Kyllä jokaisen ihmisen silmien terveys on tärkeämpää kuin sinun miellyttämisesi.

Vierailija

Kätevä lenkillä kun paistaa aurinko tai jos satelee, suojaa vähän kasvoja. Käytän myös golfatessa ja veneillessä yllämainituista syistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No miksi sitä sitten käytetään sisällä ja pilvisellä/sateisella säällä?

No suojaahan se päätä kastumiselta jos ei kaatosade ole. Jos laittaa lippiksen päähän lähtiessä koska aurinko paistaa niin minne se pitäisi ängetä kun aurinko menee pilveen? Pää on lippikselle paras paikka säilyttää :) Sitä paitsi kun siihen ehtii tottua niin tuntuu "alastomalta" lähteä liikenteeseen ilman sitä. Se kuuluu pakettiin jos sitä tottuu käyttämään. Lisäksi jos on valoherkkyyttä tms. niin voi tarvita sekä aurinkolaseja että lippistä myös pilvisellä säällä sillä on niin kirkasta.

Vierailija

Mä tykkään enemmän esim. isolierisistä olkihatuista, mutta käytännössä jos se lieri on tarpeeksi iso suojaamaan, se lerppuu yleensä hallitsemattomasti miten sattuu kasvoilla ja meinaa lähteä tuulen mukaan. Lippikset ovat siis kätevämpiä, joten olen iloinen että ne ovat sen verran muodikkaita, että niitä löytyy kaupoista monen tyylisiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Kesällä ulkona ollessa hyvä. Suojaa päätä liialta lämmöltä. Eri urheilulajeissa myös käyttökelpoinen - tennis, golf, purjehdus, juoksu, pyöräily, rantalentis, frisbeegolf jne. Sitä paitsi lippis on täysin unisex -asuste, vaikkakin löytyy myös "naisellisemmassakin" tyylissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

@TuomasEnbuske

#TuomasEnbuske

Niin ap, lippiksen lipanhan on tarkoitus suojata silmiä auringolta joten evvk

Kyllä jokaisen ihmisen silmien terveys on tärkeämpää kuin sinun miellyttämisesi.

Niinkuin sateella ja sisällä,käykö lamput silmiin

Vierailija

Naisella täytyy olla kukkahattu tai tiara päässään. Kertoo naisen paremmasta asemasta yhteiskunnassa :D

Vierailija

Lisää naisen sporttista lookkia lenkillä ollessa! Olen varmaan outo mies mutta sporttisesti pukeunut nainen hakkaa 6-0 baarien bilehileet :)

Vierailija

Voit ap olla mitä mieltä ttahans, mutra pienimunainen ja -aivoinen mies on paljon pahempi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat