Miksi jotkut nuoret naiset tykkäävät sedistä?
Tulevat baarissa syliin kehräämään. Kuiskuttelevat rivoja ehdotuksia korvaan. Miksi?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Tulevat baarissa syliin kehräämään. Kuiskuttelevat rivoja ehdotuksia korvaan. Miksi?
HYVÄ PROVO. Jos joskus näin tapahtuisi niin kyse on halusta vähän ilkeillä. Eli saa vanhan ukon hetkeksi luulemaan, että hän on haluttava. Ja sitten sitä pilkataan tyttöjen kanssa selän takana myöhemmin. Mikään ei ole niin hölmö kuin keski-ikäinen ukko.
Kokemus, karisma ja itsevarmuus vetoavat naisiin.
Kokemus, karisma, kestävyys ja kukkaro. Nämä.
Työpaikan kahvipöydässä kuuntelin korvat höröllä, kun parikymppiset työkaverini ihmettelivät, että rahallako vanhemmat miehet saavat nuoria naisia kumppaneiksi, eihän kukaan voi nähdä mitään viehättävää 40-60-vuotiaassa miehessä. Itse olen pari vuotta näitä keskustelijoita vanhempi, en vielä vuosiin 30, ja minä kyllä ymmärrän hyvin tuon "setien" viehättävyyden. Ulkonäöllisesti mies voi hyvinkin parantua vanhetessaan, tulee sitä karismaa ja charmia. Eli ilmeisesti toiset nuoret naiset tykkäävät sedistä, toiset eivät todellakaan. Miksi nyt kukaan tykkää kenestäkään, iästä riippumatta.
Miksi ei? Isot ikäerot ovat maailmalla aika tavallista.
Tytöt tykkää sedistä, ja sedät tykkää tytöistä, vaik tytöt välil esittää, et ei niit muka kiinnosta.
Se on sellainen salainen pahe, joka koskettaa yllättävän montaa naista. Asiaa ei vain ole soveliasta ääneen myöntää, mutta sedät kyllä tietävät.
Ei ne tykkää, mutta sietävät saadakseen rahaa/luksusta/"ilmaisia" juttuja