Voi ei, en olisi uskonut, että mulle käy näin... Mulla on neljä lasta neljälle eri miehelle...
Tai siis sitä neljättä lasta ei ole vielä, mutta 8 kk:n päästä on. Aborttia en halua tehdä.
Voihan paska. Mulla on varmaan lutkan maine eikä koskaan enää kukaan huoli mua.
Kommentit (17)
" mitähän muut minusta nyt ajattelee" - syystä.
Ensimmäisen lapseni isä kuoli, kun odotin vielä lasta. Toisen lapsi isä tuli kuvioihin melko pian, mutta sukset menivät ristiin. Kolmannen kanssa olin naimissa melkein 15 vuotta kunnes mies löysi nuoremman. Ja tää neljäs on totaalinen vahinko yhden illan jutun kanssa.
ap
Laskujeni mukaan vanhin lapsesi on jo lähemmäs parikymppinen, jos olet kolmannen lapsesi isän kanssa ollut naimisissa melkein 15 vuotta.
Iltatähti siis luvassa?
Asutko pienellä vai isolla paikkakunnalla? Siitähän se pitkälle riippuu, mitä sinusta ollaan mieltä
Itse olen yhden yh ja jos vielä lapsia lisää teen, tulee lapsillani olemaan eri isät.
Entäs sitten?
Niin se elämä vain kuljettaa, välillä eri suuntaan, kuin mitä itse olisi toivonut ja odottanut.
Toki olisin toivonut, että saisin 2 lasta samalle miehelle ja elettäisiin loppuelämä sitten onnellisesti, mutta toisin kävi. Ja tämä saattaa tapahtua kenelle tahansa.
En puhu nyt omaksi edukseni, sillä en todellakaan aio enempää lapsia tehdä, tämä ainokainen kun on jo niin iso ja nautin elämästäni täysin. En halua lisää lapsia.
Mutta koittakaa te tuomitsijat ajatella sitä, että kun jokin päivä teistäkin saattaa tulla yksinhuoltajia ja koska 100% ehkäisyä ei ole keksitty, saattaa teistäkin tulla naisia, joiden lapsilla eri isät...mikäli ette loppuelämäänne selibaatissa elä.
Joillekkin ihmisille se vaan tuntuu olevan välttämätöntä. Liekö ajattelevat lapsen avulla sitovansa itsensä partneriin
Vierailija:
Laskujeni mukaan vanhin lapsesi on jo lähemmäs parikymppinen, jos olet kolmannen lapsesi isän kanssa ollut naimisissa melkein 15 vuotta.
Iltatähti siis luvassa?
Esikoinen 22, toinen 20, kuopus 8. Olin esikoisen syntyessä 20, kakkosen kohdalla 22 ja kolmannen kohdalla jo 34 ja nyt siis 42 ja 43 olen, kun tämä pikkuinen syntyy.
Joo, elämä todellakin kuljettaa, enpä ois nuorena itselleni tällaista kohtaloa kuvitellut.
ap
Tunnut olevan sinut asian kanssa. Ei lasta yhtään huonommaksi tee se, että on sisaruspuolia vaan ihmisten asenteet. Käsittääkseni lutka tarkoittaa ihan jotain muuta kuin sinunlaistasi naista.
Miksi niitä lapsia pitää heti vääntää jokaisen kumppanin kanssa? Eikö sitä vois jonkun aikaa katella mitä suhteesta tulee? Väkisin siinä saa sellasen maineen että jakaa jokaiselle vastaantulijalle.
Vierailija:
Vierailija:Laskujeni mukaan vanhin lapsesi on jo lähemmäs parikymppinen, jos olet kolmannen lapsesi isän kanssa ollut naimisissa melkein 15 vuotta.
Iltatähti siis luvassa?
Esikoinen 22, toinen 20, kuopus 8. Olin esikoisen syntyessä 20, kakkosen kohdalla 22 ja kolmannen kohdalla jo 34 ja nyt siis 42 ja 43 olen, kun tämä pikkuinen syntyy.
Joo, elämä todellakin kuljettaa, enpä ois nuorena itselleni tällaista kohtaloa kuvitellut.
ap
syystä epäonninen miesten suhteen.
yhden miehen jolla tosiaan on 4 lasta 4lle eri naiselle eripuolilta suomea..afrikasta kotoisin..mut ei kais sil oo mitään asian kans tekemistä..enpäs tiedä
pilattu ihminen ei tarvitse yhtäkään siirtämään asenteitaan lapsiin.
Ap:lle: Hieno homma, ettet tee aborttia, koska miksi pitäisi!
Onnea sinulle ja toivotaan, että kaikki menee hyvin loppuun asti. Ihanaa saada lapsi vielä yli nelikymppisenäkin. Mä olen ihan oikeasti iloinen sun puolesta!!
Lutka on ihan jotain muuta. Eikä niillä yleensä onneksi ole edes lapsia.
Hienoa, että sinua on siunattu neljällä lapsella.
Itse olen melkein 30 eikä minulla ole vielä yhtään lasta. Avoliittoja ennen nykyistä on takana kaksi. Nykyistä suhdetta on takana 2,5 vuotta ja olemme nyt jättäneet ehkäisyn pois. Tätä olen pohtinut ja pohtinut, että onko mies nyt varmasti oikea valinta isäksi. Mutta enää en voi odottaa ja pohtia tai kohta jään lapsettomaksi. Olen joskus ajatellut, että pahinta olisi saada lapsia monelle eri isälle, mutta aika on kääntänyt ajatukseni siihen, että vielä pahempaa on jäädä vallan ilman lapsia. Halusin vain tuoda toisen näkökulman, ettei se odottaminenkaan aina niin hyvä ratkaisu ole. Itse tuskin enää suurperhettä ehdin saada. Ja tosiaan ikinä ei voi tietää mitä tulee tapahtumaan. Ja yhtä lutka minäkin olen mitä AP on. Olen itsekin harrastanut seksiä jokaisen seurustelukumppanini kanssa, vaikkemme lapsia olekaan saaneet.
En pidä viesteissäsi antamiesi tietojen perusteella lutkana. Minusta jo se, että ensimmäinen miehesi on kuollut ja kolmannen lapsen isä jätti sinut (nuoremman vuoksi), ovat lieventäviä asianhaaroja. Joskus elämä tosiaan menee ihan eri suuntaan kuin kuvitteli.
Tiedän, että ihmiset voivat olla ilkeitä. Mutta kulje pää pystyssä, siten annat pahanpuhujille parhaiten takaisin. Sinä itse tiedät, minkälainen ihminen olet. Ja sen mukaisesti saat myös tuntea ylpeyttä itsestäsi ja elämästäsi (vaikka se ei suunnitelmien mukaan ihan mennytkään).
Tsemppiä!
Se kertonee jotain..
Itsellä kaksi lasta eri mihille, ovat kyllä molemmat tarkoituksella tehtyjä. Lisää en tee