Vierailija

Silloin ei tule näitä "äiti soittaa puolesta, ei oteta" -ilmiöitä. Tämä onnistuu ihan helposti, äänestä ei erota nuorta vanhasta kun vähän yrittää. Jos on ihan mahdoton, pyytäkää joku lapsenääninen sukulainen/tuttava auttamaan pientä palkkiota vastaan. Tietenkään videohaastatteluissa tää ei onnaa.

• ylös 7
  • alas 9

Kommentit (8)

Vierailija

Olen parina viime vuonna palkannut nuoren, jonka äiti on soittanut ja kysynyt töitä. Erittäin hyviä työntekijöitä,koska heillä motivaatio tulee jo siitäkin, että äiti kannustaa. Ja jos tulee ongelmia, voi soittaa äidille ja sanoa, että patistapa see nuori ajoissa työmaalle tms.

• ylös 10
  • alas 5
Vierailija

Siis oikeastiko joku on kasvattanut niin aikaansaamattoman vätyksen ettei nuori osaa itse soittaa työpaikkaa? Luuletteko tekevänne heille jonkun palveluksen soittamalla heidän puolestaan? Olisiko sinulla vanhempana kasvatusvastuu kasvattaa sitä lastasi ja opettaa soittamaan ihan itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Silloin ei tule näitä "äiti soittaa puolesta, ei oteta" -ilmiöitä. Tämä onnistuu ihan helposti, äänestä ei erota nuorta vanhasta kun vähän yrittää. Jos on ihan mahdoton, pyytäkää joku lapsenääninen sukulainen/tuttava auttamaan pientä palkkiota vastaan. Tietenkään videohaastatteluissa tää ei onnaa.

Valehtelulla elämässä eteenpäin, niinkö? Ei näitä jaksa.

Vierailija

Ihmisten kanssahan se joutuu hoitelemaan asioita siellä työpaikallakin, soittelemaan ja kohtaamaan. Millainen pohja voi olla, jos äidin pitää soittaa 16-vuotiaan puolesta? Siinä iässä on hoitanut vaikka mitä yksin ja harjaantunut. Järkevää sitten kuin lapsi tulee työpaikalle ja onkin joku tuppisuu, joka suunnilleen näpyttelee jotain kännykkää koko ajan eikä ilmekään värähdä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen parina viime vuonna palkannut nuoren, jonka äiti on soittanut ja kysynyt töitä. Erittäin hyviä työntekijöitä,koska heillä motivaatio tulee jo siitäkin, että äiti kannustaa. Ja jos tulee ongelmia, voi soittaa äidille ja sanoa, että patistapa see nuori ajoissa työmaalle tms.

Mun mielestä esteiden lakaisu ei ole kannustamista. Meneekö se äiti sitten sen lapsen puolesta sinne töihinkin?

Vierailija

Tarmokas äiti tekee kaikkensa menestyksen eteen. Jalka saadaan oven väliin ja siitä jatkaa sitten nuori eteenpäin :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat