Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hyvännäköinen sinkkumies?

Vierailija
30.04.2017 |

Nyt kaipaisin kovin jotain piristystä kevääseen. Puoli vuotta sitten mies otti ja lähti ja nyt haluaisin jotain ihanaa elämään. Mutta mistä? Netin treffipalstoilta ei tunnu löytyvän. Itse olen ihan sievä, mutta ikää on jo 38v... auttakaa. Mistä lähteä etsimään?

Kommentit (10)

1/10 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jo 38 v"??? Kaikilla mahdollisilla indikaattoreilla vasta lähentelet keski-ikää, turhaan tuossa tarvitsee olla huolissaan. Nuo netin treffipalstat ovat vain joko äärimmäisen epätoivoisille tai sitten pelimiehille/naisille. Suht sievänä keski-ikäistyvänä sinkkuleidinä en usko kovin vaikeaa sen seuran saannin olevan. Eiku framille vaan.

Kaikilla on oikeus mielipiteisiini

Vierailija
2/10 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä löytyy himokkaita miehiä jotka haluavat juuri sinua. Tosin kaikki eivät ole sinkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä!

T. Sinkkumiäs

Vierailija
4/10 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder :) Itse samassa tilanteessa ja tuota kautta tavannut muutaman komean miehen. Ainakin väittivät olevansa sinkkuja, ei mua sinänsä kiinnosta kun en parisuhdetta etsi.

N25

Vierailija
5/10 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 38-v kuvittelee ulkonäöllä olevan jotain merkitystä suhteessa?

Vierailija
6/10 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas siinäpä vasta kysymys? 😉

Vierailija
7/10 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varakas

Vierailija
8/10 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä munakas?

Vierailija
9/10 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ei ehkä ole minulle oikea paikka. En välttämättä haluaisi siellä törmätä ex-mieheen tai muihin tuttuihin, kiitos pienen paikkakunnan.

Ei tietenkään pelkkä ulkonäkö riitä, mutta toiveita saa aina esittää. Näin alkuun sillä pääsisi hyvin liikkeelle. Lähinnä pointti oli se, ettei silmää miellyttäviä ole netin treffipalstoilta oikein löytynyt. Toki kauneus on aina katsohan silmissä, eikä kaikkia voi miellyttää. Toiveita sauraa ajatellen on vaikka mitä muutakin. Uskon tuntevani oman arvoni, enkä koe tavoittelevani mitään ihan mahdotonta.

Kai se on kuljettava mieli ja silmät avoinna kesää kohti, ehkä jotain mukavaa tulee vielä vastaan.

Ap

Vierailija
10/10 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on kaikista helpoin. Keskustelupalstoilta en ole koskaan löytänyt mitään silmää miellyttävää (tai muutenkaan). Mutta tietysti pienellä paikkakunnalla eri juttu. 

Ei kai auta muuta kuin olla ulkona mahdollisimman paljon, ja osallistua aktiivisesti tapahtumiin ja juhliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan