Uskovaisen kaverini naapurit olivat vaihtuneet, tyyppi oli vakuuttunut että ovat homoja ja kuvasi heitä ikkunasta
Kommentit (11)
Huono toiston takia menee jo miinuksen puolelle ainakin -2/5
...mutta miksi sinun pitäisi asialle jotakin tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi heitä pitää kuvata, vaikka olisivatkin homoja? Vai tykkääkö kaverisi kuitenkin katsella homoilua. Hän taitaa itse olla vähän "semmoinen".
Siis ei ole mitään hajua miksi se teki noin, ihan helvetin outoa.
Vierailija kirjoitti:
Toisto? Onko näitä ollut useamminkin, onko uskon ihmisille ihan normaalia? :D
Outo homma. Itsekin olen uskovainen, mutten kyllä tekisi tuollaista. Homot on ihmisiä siinä missä minäkin ja yksityisyys on heilläkin.
Ihmisistä löytyy "kaikenlaista porukkaa", niin uskovista kuin ei-uskovista.
Ei varmaan ole kovin läheinen ystävä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisto? Onko näitä ollut useamminkin, onko uskon ihmisille ihan normaalia? :D
Ilmeisesti ihan yleistä ainakin sen verran paljon aiheesta on nyt ollut aloituksia.
Vierailija kirjoitti:
Outo homma. Itsekin olen uskovainen, mutten kyllä tekisi tuollaista. Homot on ihmisiä siinä missä minäkin ja yksityisyys on heilläkin.
Ihmisistä löytyy "kaikenlaista porukkaa", niin uskovista kuin ei-uskovista.
Ei varmaan ole kovin läheinen ystävä?
Totta turiset. Mies on ikisinkku ja tuolta keski-pohjois suomesta ja senkin puolesta vähän erikoinen. Koulutuksessa tavattu, en vapaa ajalla tutustuisi moisiin ihmisiin. Kuitenkin ihan mukava heppu, joskus en vain ymmärrä häntä.
No ilmoitat poliisille tietenkin, ei laillisuuden (saati järjen) häivää tuollaisessa toiminnassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi heitä pitää kuvata, vaikka olisivatkin homoja? Vai tykkääkö kaverisi kuitenkin katsella homoilua. Hän taitaa itse olla vähän "semmoinen".
Käsitin jotenkin että olisi ollut huolissaan näistä riettaista ihmisistä ja mitä nyt tapahtuu. Oli varmaan pelonsekaisissa tunnelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko.
Tämä on totisinta totta.