Miten täysikasvuinen ihminen, joka ei ole sairas, raskaana, juuri synnyttänyt tai kännissä, voi pissata vahingossa?
Kommentit (9)
Ite oon aikuisiällä kussu pari kertaa housuun yöllä :D En pitänyt sitä mitenkään erikoisena; join liikaa vettä illalla enkä herännyt yöllä vessaan jostain syystä.
Itse olen aina ollut huono herämään yöllä virtsaamisen tarpeeseen.
Lapsena usein kastelin sänkyni ja nykyään yritän, ettei rakko täyttyisi yöllä hirveästi eli käyn vessassa tyhjentämässä rakon kunnolla illalla.
Eikä mitään elimellistä vikaa ole löytynyt.
En edes uskalla testata mitä kävisi jos joisin paljon ennen nukkumaan menoo enkä kävisi vessassa.
Heikot lihakset, liika nauraminen, todella sikeä uni... Onhan näitä.
Näin lääkärinä voin sanoa, että aika monia syitä löytyy. Ei ole niin harvinaista, mitä monet luulevat.
Vierailija kirjoitti:
Näin lääkärinä voin sanoa, että aika monia syitä löytyy. Ei ole niin harvinaista, mitä monet luulevat.
Osaatko yhtään arvella mikä mulla voisi tän aiheuttaa?
T. 3
Vatsanpohjalihakset? : D Vaiko lantionpohjalihakset kuitenkin?
Voi olla kystoseele, hermopinteitä tms. Josta ei ole tietoinen. Viimeksi kun olin influenssassa nelisen vuotta sitten, oli monta viikkoa 40 asteen kuume ja olin jo ihan varma että kuolen, niin tuli vessaan mennessä pissi matkan varrelle. Sillon olin niin pihalla etten juuri asiaa ajatellut mutta jälkikäteen oon miettiny että olis voinu vaikka sairaalassa käydä nesteytyksessä ja tutkittavana.
No voi esimerkiksi naurattaa niin kovasti, että lirahtaa pissa, vaikka ei ois alakerrassa mitään ongelmaa.