Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa välillä olla lastenvahtina 7-vuotiaalle naapurilleni

30.04.2017 |

Joskus joudun leikkimään koko päivän sen kanssa "karhuperhettä", tai jotain muuta vastaavaa. Pidän tietenkin siitä tytöstä, mutta välillä kuitenkin vituttaa jatkuva huolehtiminen. Vanhempani päästävät sen sisälle kysymättä ensin multa mitään, enkä voi enää siinä vaiheessa kieltäytyä lastenvahdin hommasta. Eivätkä vanhempani suostu sanomaan sille etten nyt jaksa leikkiä, vaikka pyytäisin sitä. Tuntuu siltä ettei mun vanhemmat oikein kunnioita mua.

Kommentit (24)

21/24 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin isäni sitten päästi tämän muksun huoneeseeni, vaikka sanoin aiemmin päivällä etten aijo olla tänään sen kanssa. En ymmärrä mikseivät mun vanhemmat kuuntele mua edes tässä asiassa. Eikä se lapsi usko kun sanon etten voi nyt leikkiä, joten alkaa pikkuhiljaa vituttamaan. En muutenkaan tajua miksi naapurini vanhemmat päästävät sen meille, kun en selvästikkään tunnu nauttivan tästä. Ja ei, en saa mitään palkkaa. Miten saisin riehuvan ja kitisevän lapsen pois huoneestani ilman väkivaltaa?

Vierailija
22/24 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sekin vois toimia, että aina kun tyttö ilmestyy ovelle, kerrot että lähet käymään asioilla tai että näät kavereita, ja lähdet ulkoilemaan n. 5-10 minuutiks ulos. Tyttö varmasti lähtee kotiinsa, ja alkaa pian ottaa onkeensa ettet ehdi leikkiä koko ajan.

Jos et jaksa lähtee ulos, voit ehdottaa että tyttö juttelee sun vanhempien kanssa olkkarissa koska ne päästi tytön sisään, ja sanot että sulla on tärkeä koe tulossa, joten joudut olemaan omassa huoneessa hiljaisuudessa lukemassa, ja huoneeseen ei voi tulla kukaan. Auttaisko tää? :)

Ihmettelen kyllä sun vanhempien toimintaa, että miksi on pakko päästää 7-vuotias lapsi käymään, jos ei ole saman ikäisiä leikkikavereita? :o En kyllä itsekkään olis nuorena jaksanut olla lapsenvahtina ilman palkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei olisi niin, että naapuri maksaa vanhemmillesi tietämättä, että raha ei tule sinulle. Nimimerkillä, mulla kävi näin 12-vuotiaana. 

Vierailija
24/24 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä taas av? Tämä ketju on avattu tänne 17.4.2017, ja nyt näkyy että on avattu tänään? Ja tiedän tämän faktana koska tuli ilmoituksiini kun ketjuun kommentoitiin tuona päivämääränä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan