Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAUVA KESKUSTELUN IHMISET :)

Vierailija
29.04.2017 |

Olen aina miettinyt miltä te kaikki näytätte? Kertokaa kuka olette? Olkaa rehellisiä:D

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele peruna.

Vierailija
2/20 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittele peruna.

Bataatti vai tavis? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiseltä. Pää, kaula, 2 kättä, 2 jalkaa, selkä maha ja muut vermeet. 10 varvasta ja 10 sormea =)

Vierailija
4/20 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naapurin mirkun näköinen olen, paitsi 10.v vanhempi.

Vierailija
5/20 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quasimodo pitkillä mustilla hiuksilla.

Vierailija
6/20 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28 vuotias sinkkumies. Pötkötän sohvalla isossa kolmiossa ja katson die hard 4.

Voisi aikaa viettää paremmin, mutta nyt ei vaan jaksa. Sävelsin kyllä mielettömän hyvän biisin tänään.

Vappu suunnitelmia ei ole. Toivottavasti en täällä vietä.

Maanantaina taas töihin paiskimaan. Vähän ahdistaa tuleva viikko mutta ei mahda mitään.

Teoriassa voisin mennä 2kk lomille koska ylitöitä on kertynyt niin saatanasti. Teen silti mielummin töitä kowka muuten iskee tylsyys ja masennus.

Vierailija
7/20 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha... kertokaa nyh, ootteko siis hoikkia? Onko teillä meikkiä? Ootteko pyjamassa? Mitä teillä on päällä? Käynny suihkussa? Paksu? Hikinen? Silmälasit päässä? Seksikäs? Onko säärissä karvaa? Kainaloissa? Hiukset puhtaat? Ootteko pitkiä, lyhyitä? Yksin kotona? Lapset kotona? :D mitä teette? Missä te kirjoitatte kun kommentoitte, sohvalla läppärin kanssa?

Vierailija
8/20 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 28 vuotias sinkkumies. Pötkötän sohvalla isossa kolmiossa ja katson die hard 4.

Voisi aikaa viettää paremmin, mutta nyt ei vaan jaksa. Sävelsin kyllä mielettömän hyvän biisin tänään.

Maanantaina taas töihin paiskimaan. Vähän ahdistaa tuleva viikko mutta ei mahda mitään.

Teoriassa voisin mennä 2kk lomille koska ylitöitä on kertynyt niin saatanasti. Teen silti mielummin töitä kowka muuten iskee tylsyys ja masennus.

MA töihin? Hmm kassalla? Huoltotyö?

Vierailija
9/20 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha... kertokaa nyh, ootteko siis hoikkia? Onko teillä meikkiä? Ootteko pyjamassa? Mitä teillä on päällä? Käynny suihkussa? Paksu? Hikinen? Silmälasit päässä? Seksikäs? Onko säärissä karvaa? Kainaloissa? Hiukset puhtaat? Ootteko pitkiä, lyhyitä? Yksin kotona? Lapset kotona? :D mitä teette? Missä te kirjoitatte kun kommentoitte, sohvalla läppärin kanssa?

Me av-ihmiset olemme hyvin arkaa sorttia, häivymme taka-alalle heti kun tulee riski tulla tunnistetuksi.  :)

Mä keskiäkäinen, suihkuun menossa ja pesen hiukset, säärikarvoja on en oo jaksanu panostaa, kainalot oon kyllä ajellu, keskimittainen ja hoikka, yksin oon, pelailen välillä ja välillä katon telkkaria, vinkkua hissukseen. 

Vierailija
10/20 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MA töihin? Hmm kassalla? Huoltotyö?

Äsh.. Päivätkin menee sekaisin.

Siis tiistaina töihin :)

Asennus, asiakaspalvelu ja asiantuntijatehtäviä duunaan

Vierailija
11/20 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen että mitäköhän vittua minä täällä teen.

Vierailija
12/20 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte mukavia:)

Vierailija
13/20 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
14/20 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt, laiha ja kainalot haisee hieltä.

Vierailija
15/20 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt, laiha ja kainalot haisee hieltä.

Ehtisin itse käydä suihkussa haha

Vierailija
16/20 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimamma, kolmekymppinen, lapsia aika monta.... Normaalipainoinen mutta vatsanahka on vielä löysä vikan raskauden jäljiltä. Hiukset on pitkät, tosi ohuet ja täynnä kaksihaaraisia.

Pitkät säärikarvat ja häpykarvat. Siniset silmät, ei kovin isot. Hampaat vaaleankeltaiset ja luonnonsuorat. Rinnat kokoa A ja litteät, imetän.

Nenä on perus suominenä. Korkea otsa mikä on aika ällö.

Pureskellut kynnet. Iho on hyvä ja pehmeä.

Ihokarvat vaaleita. Hiuksetkin on vaaleat. Kulmakarvoissa on jopa väri omasta takaa, ripsissä ei.

Osaan uida mutta en sukeltaa.

Heinänuha löytyy mutta ei muita allergioita.

Kengänkoko on 38. Jalkapohjissa on kovettumia ja kantapäät on kuivat.

Kainalokarvat on sheivattu.

Vierailija
17/20 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin paksu ja hikinen.

Vierailija
18/20 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotimamma, kolmekymppinen, lapsia aika monta.... Normaalipainoinen mutta vatsanahka on vielä löysä vikan raskauden jäljiltä. Hiukset on pitkät, tosi ohuet ja täynnä kaksihaaraisia.

Pitkät säärikarvat ja häpykarvat. Siniset silmät, ei kovin isot. Hampaat vaaleankeltaiset ja luonnonsuorat. Rinnat kokoa A ja litteät, imetän.

Nenä on perus suominenä. Korkea otsa mikä on aika ällö.

Pureskellut kynnet. Iho on hyvä ja pehmeä.

Ihokarvat vaaleita. Hiuksetkin on vaaleat. Kulmakarvoissa on jopa väri omasta takaa, ripsissä ei.

Osaan uida mutta en sukeltaa.

Heinänuha löytyy mutta ei muita allergioita.

Kengänkoko on 38. Jalkapohjissa on kovettumia ja kantapäät on kuivat.

Kainalokarvat on sheivattu.

Aika hyvin selostettu CV :D

Vierailija
19/20 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v, riitelen päivittäin ihmisten kanssa. Olen toivoton tapaus. Luen muiden kommenteja täällä. Olen työtön ja haaveilen kaikesta kivasta.

Vierailija
20/20 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi