Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyisitkö, jos miehesi kävisi aina silloin tällöin nuoletuttamassa peppureikäänsä nuorella prostituoidulla?

Vierailija
29.04.2017 |

Jos siis et itse ko. puuhasta tykkää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te keksitte näitä kysymyksiä? Haluaisitteko, että miehenne tykkäisi kun hänen peräaukkoonsa päästetään hiiri?

Vierailija
2/16 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulta nuoltu? Tekee muuten gutaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, vai silviissiin

Vierailija
4/16 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että sellaista rahasummaa onkaan että kukaan suostuisi nuolemaan setämiehen anusta. Jopa surströmmingin syöminen vaikuttaa siihen verrattuna helpolta nakikta.

Vierailija
5/16 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyisin täysin.itse en ala kenenkään persettä nuolemaan.

Vierailija
6/16 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin huolissaan prostituoidusta, joka suostuu suojaamattomaan suuseksiin.

Vierailija
7/16 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että sellaista rahasummaa onkaan että kukaan suostuisi nuolemaan setämiehen anusta. Jopa surströmmingin syöminen vaikuttaa siihen verrattuna helpolta nakikta.

Olet väärässä. Todella kauniit parikymppiset naiset ovat liponeet peppureikääni antaumuksella rahaa vastaan. Eikä sitä rahaa edes tarvinnut kovin paljoa maksaa. Olen ruma, lihava ja vanha mies enkä sheivaa persettäni.

Vierailija
8/16 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyväksyisin koska itse en kenenkään persettä nuolisi mistään hinnasta. Hyi. N28

Vierailija
9/16 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hyväksyisin koska itse en kenenkään persettä nuolisi mistään hinnasta. Hyi. N28

Miksi naiset ovat seksuaalisesti niin rajoittuneita?

Vierailija
10/16 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko mahdollisesti kaappihomo, kun kyselet silloin tällöin tään tapasia kysymyksiä?

Vierailija
11/16 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 e veloitti viimeisin (n. 25 v Tsekki), eikä pelkästää nuollut vaan nussi kielellä peräreikään*, eli väärässä olet.

*Suihkussa käytiin ennen aktia.

Vierailija
12/16 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oletko mahdollisesti kaappihomo, kun kyselet silloin tällöin tään tapasia kysymyksiä?

Häh? Mitä homoa on naisen ja miehen välisessä seksissä?

Vierailija
13/16 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Todella kauniit parikymppiset naiset ovat liponeet peppureikääni antaumuksella rahaa vastaan. Eikä sitä rahaa edes tarvinnut kovin paljoa maksaa. Olen ruma, lihava ja vanha mies enkä sheivaa persettäni.

Hyi saatana. Eikö tuosta pitäisi tehdä joku ihmiskidutus ilmoitus. Ei noin järkyttävää näkyä nähnyt ihminen voi säilyä henkisesti terveenä, ruma, lihava, vanha karvainen perse, siis oikeesti, auttakaa, mä en tule selviämään tästä. Mies

Vierailija
14/16 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herää todellisuuteen.

Vierailija
15/16 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän kuivan suhteen lopulla kävin prostituoidun luona. Kun tunsin kielen pepulla oli ensireaktioni, että mitä **tua, ja heti perään "oh yeah". Tuntui kyllä aika likaiselta, mutta aivan älyttömän kiihottavalta ja hyvältä. Myös prostituoitu tuntui olevan varsin tyytyväinen saadesssaan aikaan sellaisen reaktion ja sitä myötä "happy endinging" melko nopeasti.

Tässä tapauksessa intiimi kanssakäynti rajoittui minun osalta vyötärön alapuolelle ja prostituoidun osalta kaulan yläpuolelle.

Vierailija
16/16 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin kokemus Thaimaassa "hieronnasta" kun hieroja viittoi minua menemään nelinkontin, ja asettui itse taakseni. En ollut aikasemmin kokenut vastaavaa (eikä valitettavasti sen jälkeenkään). Tuolloin olin sinkky, nykyisin naimisissa; menisin kyllä uudestaan, mutta ihan tuo kieli pyllyssä ei vielä riitä syyksi lähteä niin kaus hierontaan. Eikä varmaan vaimo hyväksyisi.

Jostain syystä en haluaisi, että vaimoni laittaisi kielensä pyllyyni; jos olisin sinkku, niin varmasti yrittäisin saada kieltä sinne vaikka yhden yön jutuilta, mutta en tyttöystävältä. - kaksinaismoralisimia, no ihan varmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi