Nainen- kuinka paljon nuoren miehen kaljuuntuminen pilaa häntä?
Jos siis parikymppisellä miehellä on hiukset harvat päälaelta niin antaisitteko edes mahdollisuutta jos mies olisi mukavaa seuraa muuten. Eniten toivoisin nuorten naisten mielipiteitä mutta kaikkien vastaukset käy myös
Kommentit (11)
Jos yritetään pitää normitukkaa tai pitkää lettiä vaikka päälaki suurimmaksi osaksi kalju niin laskee pisteitä.
Jos taas on reippaasti ajeltu kaljuksi tai edes siiliksi niin ei haittaa yhtään, antaa suoraselkäisen vaikutelman.
Huom. ensimmäinenkään vaihtoehto ei olisi täysi turn-off ihmisestä riippuen.
-alle 30v nainen
Jos asia itseäsi mietityttää, niin aja pää kaljuksi. Jonkin verran päälakikalju saattaa tehdä ihmistä ikäistään vanhemman näköiseksi, mutta ketä haittaa?
Kaljuuntuminen on rumaa ja kaikille miehille ei täysi kalju todellakaan sovi. Mielipidekysymys mutta minulle se olisi ongelma
No ei yhtään mitään väliä. Kunhan on itse sinut itsensä kanssa.
Mulla puuttuu pätkä oikeasta nimettömästä. Haittaako se sua? Ei muakaan.
-Nainen 25v.
Vierailija kirjoitti:
No ei yhtään mitään väliä. Kunhan on itse sinut itsensä kanssa.
Mulla puuttuu pätkä oikeasta nimettömästä. Haittaako se sua? Ei muakaan.
-Nainen 25v.
No on tuo vähän eri asia ulkonäön kannalta...
Ei miehen hiuksilla ole mitään väliä. Mun miehellä on aina ollut vain parin millin sänki, ja tiedän nuoria miehiä paljonkin joilla on sama "hiusmalli" ketään ei kiinnosta puuttuuko jostain kohtaa niitä sänkikarvoja.
Mun mielestä naistenkin hiuksista häslätään liikaa, ne on vaan karvoja jotka kasvaa päästä. Ja voi kauhea jos joku leikkaus tai vaikka väri ei miellytä, ne hiukset kasvaa aika nopeesti eli värit ja leikkaukset ei ole mitään ikuisia kuin vaikka tatuoinnit.
Jos olisi lyhyt hiustyyli, joko lyhyt siili tai kokonaan koneella kaikki pois ajettu, ei haittais yhtään. Jos hiustyyli olisi pidempi ja kaljua yrittäis peitellä, niin sitten olisi turn off.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi lyhyt hiustyyli, joko lyhyt siili tai kokonaan koneella kaikki pois ajettu, ei haittais yhtään. Jos hiustyyli olisi pidempi ja kaljua yrittäis peitellä, niin sitten olisi turn off.
Entäpä 6mm siili ja päälaki harventunut ja keskellä on 4x5cm kalju kohta? En kehtaa kaikkea ajaa pois kun tuo kalju kohta on selvä kohoama päässä kun siihen on aikoinaan sattunut semmoinen trauma.
Ap
Jos kallon muoto on ruma ja muhkurainen niin ei se hiusten pois ajaminen pelasta tilannetta... Pellehermanni lyhyellä 6mm siilellä saa kelvata :)
Laita prodigy-tukka, keskeltä kalju ja irokeesit sivuilla! ;D
Mun mies alkoi kaljuuntua 19 vuotiaana ja on siitä asti ajanut tukan kokonaan pois, hän ainakin näyttää paljon paremmalta kaljuna :)
Eli ei ainakaan mua häiritse, eikä monia muitakaan :)