On isillä kestämistä, jos hänellä on vaimon lisäksi kaksi tai useampi tyttö. Kaikki kuukautisrageemiset ym kiukuttelut
Joka roskis täynnä kuukautissiteitä ja verta ja pms-kiukuttelut yms.
Ei käy kateeksi tyttöjen isiä. 😁
Kommentit (21)
Enpä oo ikinä ragennu kuukautisten aikana. Osaan käytöstavat. Verta ja siteitä kyllä on roskissa. Mun isä muuten aina osti mulle siteet ja tamponit, kiitos siitä hälle. <3
Me naisethan vuodamme, kiukuttelemme ja itkemme ihan huviksemme.. voi mies parka, kun joutuu sellaista touhua katsomaan, pimpsa kyllä kelpaa kunhan ei vuoda ja on ajeltu paljaaksi. Keskiaikaista ajattelua, ihan kuin naisella ei olisi sielua ja omaa tahtoa..
Montakos lasta sinulla on? Montako tyttöä? Kun noin osaaottava ja empaattinen olet. Mä säästän säälini ihan sulle.
Meillä on 3 tytärtä ja kaikilla on menkat samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Montakos lasta sinulla on? Montako tyttöä? Kun noin osaaottava ja empaattinen olet. Mä säästän säälini ihan sulle.
Yksi poika löytyy. Ap
Meillä tilanne toisinpäin.. äiti ja tyttäret yrittää kestää isän ainaista raivoamista :(
Ihan oikeasti terve ihminen ei ragea toisille kuukautisten, pms:n tai vaihdevuosien vuoksi. Ihan niin kuin ei myöskään käy aggressiiviseksi kännissä tai lyö ärsytettynä. Tekosyitä kaikki.
Surullinen tai apea saa olla, mutta toisten vahingoittaminen hormoneihin vedoten on henkistä väkivaltaa.
Kaikki kunnia isälleni, kolme tytärtä joista kahdella on PMS-oireet 24/7 koska teini-ikä :D Itse olen siskojani 10v vanhempi ja rauhallisempi (ja vakaampi) persoona, joten en aiheuttanut hirveästi draamaa kotona asuessani.
Vielä vaikuttaa elämäniloiselta ja harmaita hiuksia ei ole vielä paljoa :D
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen säätäminen siis joka kuukausi. Ostatteko kerralla isomman määrän kuukautissuojia kaupasta?
Miksi kuukautiset ovat ongelma MIEHELLE. Lähes huvittaa...
Niin, onhan niitä miehiä kai vieläkin, joille normaalit naisen ruumiintoiminnot ovat vieraita, mystisiä tai hävettäviä. Hormonit eivät oikeuta huonoa käytöstä kummaltakaan sukupuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen säätäminen siis joka kuukausi. Ostatteko kerralla isomman määrän kuukautissuojia kaupasta?
Jokainen ostaa omat suojansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ne kannattaa hakea yksittäispakattuina tamponi per päivä.
Kolme tyttöä ja voimakkaat pms-oireet, itsellä varhain alkaneet vaihdevuodet, tyttökoiralla juoksu kaksi kertaa vuodessa. Ei ihme, että mies saunoo pitkään ja istuskelee saunaolusen kanssa takkahuoneessa itsekseen, kun me naiset ragetaan muissa kerroksissa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ne kannattaa hakea yksittäispakattuina tamponi per päivä.
Mistä semmottia löytyy?
Olisiko sinua maailmassa ilman KUUKAUTISIA? Niin, oi voi, miten ällöttävää. ..
Onkohan mun vaimo ja tytöt sitten miehiä? Tyttärillä huomaa kuukautiset ainoastaan siitä, jos pyytävät käymään apteekissa ostamassa buranaa ja vaimossa siitä ettei halua seksiä. Rättejä ei oo näkynyt ikinä, eli eiköhän ne jää ihan sinne vessan roskikseen. Tytöt ei myöskään "ragea" sen enempää kuin normaalit teinitytöt yleensä ja vaimokaan ei oo mikään hormoniämmä.
Teinipojan eritteet... Ja käytös... Mikä paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Me naisethan vuodamme, kiukuttelemme ja itkemme ihan huviksemme.. voi mies parka, kun joutuu sellaista touhua katsomaan, pimpsa kyllä kelpaa kunhan ei vuoda ja on ajeltu paljaaksi. Keskiaikaista ajattelua, ihan kuin naisella ei olisi sielua ja omaa tahtoa..
Pimpsa ei kelpaa.
No me naiset joudumme kestämään miehiltä sitä testosteronirageamista joka hiivatin päivä vuodessa.