Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea 27-vuotiaan pitäisi olla kokenut ja saavuttanut elämässään?

Vierailija
28.04.2017 |

Antaa kuulua!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
2/5 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän mukaiset kehitystehtävät. Viimeinen niistä on itsenäistyminen vanhemmista viimeistään 25-vuotiaana, sen jälkeen aivot eivät enää sopeudu niin isoon muutokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä olis hyvä ettei ole ihan ilman koulutusta ja vaikka töitäkin päässyt tekemään. Muuten, 27 on vielä niin nuori että kaiken ehtii vielä. Älä stressaa muru.

Vierailija
4/5 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mietin samaa, vaikka yksilöstähän se riippuu. Olen itse 26. Yliopistotutkinnon on jolla ei löydy työtä (olen silti tehnyt sen alan työtä puoli vuotta) ja nyt opiskeken toista tutkintoa AMK:ssa mutta en ole saanut kesätöitä, paitsi henkilökohtaisena avustajana. Toivon että saisin koulutusta vastaavaa työtä tai edes sinne päin pikku hiljaa ettei rekrytoijat katso kummaksuen. Muuton vanhempien luota 24-vuotiaaba ja nyt asutaan miesystäväni kanssa avoliitossa (yli vuosi asuttu), teen koulutusta vastaamatonta työtä ja mies pelaa playstationia joka päivä, käy kyllä kokopäivätyössäkin.

Itse haluaisin elämässäni vielä lapsen, koulutusta vastaavan työn ja normaalin perhe-elämän.

Vierailija
5/5 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 4 jatkaa: pääsin 19-vuotiaana suoraan lukiosta opiskelemaan yliopistoon alaa, joka ei työllistä niin hyvin (kieliä). Olin tuolloin epäkypsä päättämään mitä teen loppuelämäni. Suoritin silti maisterintutkinnon (4 vuodessa) ja tein alan työtä hieman yli puoli vuotta jolloin se loppui. Parin viime vuoden aikana olen kypsynyt paljon.

Nyt opiskelen sairaanhoitajaksi ja harmittaa kun en ole löytänyt kesäksi mitään töitä ( on kyllä nykyinen hanttihomma), lähihoitajan työkin kiinnostaisi mutta sinne on kai vaikea päästä jos ei ole lh-pohjaa. Ajokortti olisi myös hyvä olla.

Onko täällä joku sh-opiskelija joka on saanut ennen pätevöitymistä lähihoitajan työtä esim. Kotihoidosta, miten saitte?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi