Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyötyä on kriisipuhelimesta, joka ei vastaa 90% ajasta, kun yrität soittaa sinne?

Vierailija
28.04.2017 |

"Kriisipuhelimen kaikki työntekijät ovat varattuna, yrittäkää myöhemmin uudelleen" Niin kyllästyny kuulemaan ton nauhotteen lähes joka kerta kun yritän soittaa sinne. Nytkin yrittäny 20min välein kolme kertaa niin ei.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaajia on vähemmän kuin avuntarpeessa olevia. Ikävää, mutta toivon voimia jatkaa yritystä.

Vierailija
2/9 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi kriisipuhelimesta on hyötyä, kun vastaajat eivät ehdi istua lainkaan tyhjänpanttina... Surullista tietenkin, että kysyntää on niin paljon enemmän kuin resursseja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi kriisipuhelimesta on hyötyä, kun vastaajat eivät ehdi istua lainkaan tyhjänpanttina... Surullista tietenkin, että kysyntää on niin paljon enemmän kuin resursseja.

.. ja resurssit ovat suureksi osaksi vapaaehtoisia, joita tarvitaan kipeästi muussakin vapaaehtoistoiminnassa. Surullista, mutta totta.

Vierailija
4/9 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin viimein läpi. Ihana ihminen oli langan toisessa päässä. Ehkä tää tästä. ap

Vierailija
5/9 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi tietää mitä neuvoja ne siellä kriisipuhelimessa antaa ja ovatko kuinka kilttejä ja ystävällisiä?

Vierailija
6/9 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriisipuhelin tarkoittaa että niillä on siellä kriisi päällä. Siksi eivät jouda vastailemaan tyhmiin kysymyksiin.

Vierailija
7/9 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan tuurista kiinni millainen ihminen siellä on langan päässä

Vierailija
8/9 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin kriisipuhelimeen kerran kun olin lähempänä itsemurhaa kuin koskaan, tuskin pystyin puhumaan. Nainen linjan toisessa päässä pyysi odottamaan hetken eikä tullut enää koskaan takaisin... Klik.

Vierailija
9/9 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitin kriisipuhelimeen kerran kun olin lähempänä itsemurhaa kuin koskaan, tuskin pystyin puhumaan. Nainen linjan toisessa päässä pyysi odottamaan hetken eikä tullut enää koskaan takaisin... Klik.

Tosi kurjaa :(. Mä olin ite kerran siinä tilassa, että halusin kävellä auton alle ja soitin kunnan kriisipäivystykseen, niin sieltä sanottiin, että ehkä mun sitten pitää tehdä niin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän